FLovesA skrev 2015-09-26 18:32:02 följande:
Tredje dagen med extremt illamående! Jag trodde det hade släpt eftersom förra veckan var såååå bra och jag kunde äta igen, halva denna veckan var med bra men nu är tredje dagen som jag mår riktigt illa igen. Igår trotsade jag illamåendet och följde med och shoppade, hade spytt upp allt under dagen och tänkte att jag kunde peta i mig lite pommes, dem spydde jag upp på en parkering...måttligt pinsamt!
Idag har jag dock inte spytt, varit på jobbet. Har ätit knäckebröd och morötter, det får jag behålla i alla fall;)
Hur går det för er andra? Trevlig helg:)
Sitter på golvet på jobbet och känner mig väldigt slö och nacken gör ont. Den här gjort ont i över två veckor nu.. Är hungrig hela tiden så måste äta nåt litet i princip varje halvtimme för att undvika halsbränna och illamående. Illamåendet är som värst på kvällarna nu och jag har kräkts tre kvällar på raken. Dagarna är annars spyfria även om jag hulkar och nästan spyr hela tiden, det är pinsamt nog och få ut med hunden och gå förbi folk som kollar på en när jag håller för mun och "kräks".
Tänkte beställt en nachotallrik med sallad inne på restaurangen (är på jobbet) men dom verkar ha fullt upp så ville inte störa :/ dumt av mig..