BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Åh jag känner samma sak. Men är överviktig också så förväntar mig inte att de ska synas än men jag vill så gärna. :(
Åh jag känner samma sak. Men är överviktig också så förväntar mig inte att de ska synas än men jag vill så gärna. :(
Har haft både uvi och svamp flera gånger redan (är i vecka 16 nu) och har blivit rådd av BM och läkare att använda pevaryl. De är verkligen jätte jobbigt när de kliar och har sig. Nu dricker jag tranbärsjuice varje dag för att inte få en 3 uvi. Får hoppas de håller i sig.
Oj uvi och svamp! Får skriva upp det på min lista och ta i trä. Fick inte med första barnet och inte än med nu nuvarande. Är det så vanligt att man får? Inget jag hörde om med första :/
21+0 idag :) spenderat dagen med att handla och fixa inför halloween "fest" jag och en vän har för barnen i vår närhet, pust, blir en lång dag imorgon! ni får ha en underbar helg!
Kan aldrig minnas att jag haft svamp eller uvi innan i mitt liv heller så kanske därför jag klarar mig nu? Har ni lätt att få annars med?
Gör det något om man skulle ha det vi förlossning eller? :)
Bara lite nyfiken. Ni som har problem med svamp och uvi är ni rakade?
Jag är rakad vissa gånger men inte andra, men jag har märkt att boven för min del är trosskydd. Jag har fått ökade flytningar (ursäkta infon) och använder då trosskydd näst intill dagligen..slutade med det i samband med att jag fick svamp. Det är rent idiotiskt att det fins trosskydd med doft...jag köpte fel men använde dem ändå och dem ställer till det.
Ni som har/haft uvi, ger den samma symtom som den ger när ni inte är gravida? Har hört att man kan få helt andra symtom som gravid, så är lite orolig.
Off to work..mer död än levande idag kan jag meddela:/
Här kommer en bild på en kvällssvullen mage i vecka 17. Men har några kilo till godo också men jag ser lite gravid ut nu till skillnad från förut när de såg ut som jag hade ätit för mycket pizza haha ;)
Gick inte att ladda upp men kolla min blogg den ligger där också :)
Idag ska jag och sambon till BM för att lyssna på hjärtat och jag är ganska orolig för att vi inte ska hitta det men jag hoppas de går bra. Har börjat känt bebisen tror jag små buffar och så. Även sambon kände i förrgår. Så mysigt. Och 11 dagar kvar till rul, längtar så.
Verkar va ett sånt härligt gäng här inne. Är glad att jag är med. Ta hand om er och ha en bra helg!
[quote=75967913][quote-nick]Syoss skrev 2015-11-06 13:27:56 följande:[/quote-nick]Har ni ett extrainsatt bm-besök? Annars har man ju inget mellan inskrivning och runt v25 i landstinget som vi båda hör till och v 25 brukar vara första gången de börjar lyssna på hjärtat. Hoppas bm hittar det, men det gör hon garanterat! Mysigt
Ja extra insatt för min oro. Men eftersom de bara är 16+6 så bestämde jag och sambon idag när vi va där att vi inte skulle lyssna för att vi va rädda att inte hitta. BM sa också att de är svårt i dessa veckor men från vecka 20 kan man höra. Så 11 dagar till rul. Men är 90 % säker på att jag känner bebisen nu så de känns bra. Sen har jag ett besök i vecka 20 också efter rul :)