BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Du ska klara av hela graviditeten och som sagt så kommer det inte bli bättre. :( lider med dig
Vill önska er ett gott nytt år. För oss va de inte en sån bra start på nyårsdagen. Är inlagd på förlossningen och öppen 2 cm. Allt pga bakteriell vaginos. Fått dropp som ska hämma värkarna och antibiotika. Blir ett konstigt nyår. Hoppas att bebbe stannar hos mamma en stund till.
Önskar alla ett Gott Nytt År och hoppas ni alla får en riktigt bra år!! :)
Tack. Vi får åka till Uppsala strax. Tappen är förkortad med en cm sen igår. Är så ledsen och orolig. Är trots allt bara vecka 25+1
Bebis kommer komma inom ett par dagar. Är så pass öppen och de är inte bra att skvalpa runt i en infektion.
Vattnet sipprar nu.. är så rädd. Bebis är så liten ännu. ..
God kväll allihopa!
Undrar hur alla har det här inne och hur ni mår? Känt att jag tänkt mycket på hur alla i gruppen har de senaste dagarna. Framförallt har mycket tankar gått till Snowybaby <3 Jag hoppas allt är bra med henne och bebis och att bebis stannar i magen så länge som möjligt. Så länge han/hon mår bra av det.
Jag hoppas allt är bra med er andra. Många kramar till er alla <3
Här har det varit bra. Dock märkt smått att illamående är tillbaka lite. Så måste äta ofta nu för att hålla de kontrollerat och ta mina lergigan än. Men kan inte äta lika mycket varje gång längre. Sen har bebis börjat trycka en del ut på höger sidan och även ibland upp mot höger revben. Vissa dagar är bebis helvild och ibland lite lugnare men känner ändå bebisen varje dag,så mysigt <3 :) Känner mig glad och så över graviditeten och kan njuta. Trots foglossning som är hemsk. Jobbar iallafall veckan som kommer och så får vi se sen. Har ju väldigt ont och svårt att gå och vända mig i sängen men varit välbehövligt med ledighet för känns lite bättre ändå även om jag har ont och så ibland. Besök till sjukgymnasten på fredag,se vad hon säger. Sen de där med att vara trött igen kan jag skriva upp på,sover nästan alltid middag med dottern om jag kan. Hihi. För ofta måste man upp på toa x antal gånger på natten och svårt att somna om efter det men så de är. Imorgon går jag in i vecka 27 ( 26+0). Nu skall jag bara slappa och mysa med familjen ikväll :) <3
Trevlig kväll alla
Jag har också börjat läsa hennes blogg. Och är imponerad över hur stark och öppen du är Snowbaby. Att du orkar dela med dig!! Stor kram till dig och lycka till!! <3 <3