BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Ska ta upp de med min BM på måndag :(
Jag har inte ont där men i hela "benet" där nere. Kan inte sitta på toaletten ibland. Tom att stå kan bara obehagligt.
Ska ta upp de med min BM på måndag :(
Jag har inte ont där men i hela "benet" där nere. Kan inte sitta på toaletten ibland. Tom att stå kan bara obehagligt.
Då gör jag mitt sista arbetspass idag. Riktigt tur känner jag nu och ångrar att jag inte gått hem tidigare. Men är väl för plikttrogen och lojal mot jobbet men tänker på på alla andra först. Men grejat mycket på jobbet idag och ute i massa snö och kört rullstol och så. Så just nu vill jag bara skrika och gråta för jag har så ont!! :'( vet inte vart jag skall ta vägen alls. Men har 5 timmar till att jobba. Sen hoppas jag att jag kommer hem i all snö. Nu skall jag äta lite mat och unna mig lite godis och vila en liten stund innan jobbet fortsätter. Tyckte jag förtjänade en stor godis påse!!! Men bara att hålla ut några timmar till.
De där med sammandragningar känner jag igen och kan få vid ansträngning och framförallt när jag är just på jobbet och gör mycket. Men händer ibland hemma med. Skall prata med min bm om det på fredag när jag skall träffa henne.
Hoppas att ni andra får en mysig,bra och lugn lördag <3 kram
Någon mer än jag som längtar till förlossningen? Jag vill bara vara där nu. 13 långa veckor kvar.
Var hittar ni den serien? ;) Minns jag sett några program sist jag skulle ha barn.
Min man ser Inte fram emot förlossningen ;) frågat flera ggr om inte min kära mor ska vara med denna gång istället. Haha! Han hade tydligen inte lika bra upplevelse som jag förra gången..
Första dagen hemma och har redan ångest över att ha behövt ringa in sjuk. Tänk om man kunde tänka på sig själv mer??
Har en tul imorgon bitti, svårt att somna nu ;) längtar efter att få se bebisen igen
Har en tul imorgon bitti, svårt att somna nu ;) längtar efter att få se bebisen igen
De kommer behöva sätta in någon hjärtmedicin för bebisens skull, signalerna i hjärtat som är knas, så de måste lägga in mig för att hålla koll så det inte "sabbar" mitt hjärta typ.. Förhoppningsvis så hjälper medicinen så kan jag åka hem om några dagar... Ja, vi väntar bara nu.
Inget livsfarligt så det är alltid något. Hoppas på det bästa.
Uppdatering: blivit inlagd på kardiologi avdelningen nu, ska få börja ta en hjärtmedicin så att den förhoppningsvis ska fixa till bebisens hjärtslag (antar jag) "förmaksflimmer" är diagnosen på bebisen ;)
Men måste ligga kvar åtminstone tills på fredag för att se att inte mitt hjärta reagerar konstigt på medicinen. De kollar även förändringar på bebisens hjärta.
Läkaren hade bara haft två fall innan, dock så hade båda funkat med medicinen! Så håller tummarna. Vet inte riktigt nästa steg om det Inte skulle funka. Dock så hoppas jag på det bästa..
Känns lite läskigt ändå att det upptäcktes på en tul, vad hade hänt om jag Inte hade gjort den tänker jag :/ hade min bm verkligen upptäckt detta osv? För då hade det kunnat sluta riktigt illa ist... Men ja. Skönt att det finns så bra vård här i Sverige :) väntar på matvagnen nu :D för nervös för att äta något innan idag så nu är jag hungrig!