Nystjärna skrev 2015-09-08 12:57:34 följande:
Haft en jobbig dag idag. Bara för att igår var en bra dag där jag kände att jag mådde okej. Tänkt igår att jo men jag kanske kan börja jobba igen om 2 veckor men idag vet i tusan. Fick nog en dålig start på morgonen med för lite mat. Känts som jag skall kräkas hela dagen och bara kunnat ligga ner. När jag hade lämnat dottern på dagis och skulle hem så mådde jag så illa och vart helt galet yr och allt bara snurrade. Vart så obehagligt. Men fått i mig lite mat och en lergigan så känns lite bättre. Men är det någon här inne som vet om man får äta dextrosol när man är gravid? Tänker just på när man blir så yr. För tror de är blodsocker som gör det. Brukar bli yr om jag reser mig snabbt men inte såhär illa och länge. Och mitt blodtryck och järnvärde var bra vid inskrivningen så. Men vet någon här hur det är med dextrosol?
Jag tror inte att det ska vara någon fara. Jag har ätit det under mina tidigare grav. Och jag har har två helt friska pojkar. Så om du känner av blodsocker fall tror jag att någon dextrosol då och då inte skadar.
Jag har åkt på en så otrolig trötthet på eftermiddagen så det är inte sant. Orkar inte göra mycket. Hur ska jag lyckas fixa ett kalas i helgen utan att avslöja mig. Vill inte berätta ännu.