Nystjärna skrev 2015-10-28 05:57:28 följande:
God morgon allihopa. :)
Här kan man absolut inte sova,fast man verkligen borde. Då ett jobbpass på 13 timmar väntar. Men men. Kroppen gör som den själv vill.
Har nu blivit ganska säker på att det är bebisen jag känt. :) <3 Kan ibland känna när jag sitter upp men inte ofta och bara någon enstaka gång som någon fisk som fladdrar förbi. Men känner ganska tydligt nu om jag ligger ner på sidan,ibland när jag råkar lika lite mer på magen än sidan även om jag ligger på sidan,så känns det allra mest. Massa små buffar och små fladder. :) <3 Känner igen det sen dottern även om det är väldigt svagt nu i början men det är så mysigt. Jag bara älskar det och längtar efter ännu mer och ännu tydligare. :) Känns mest om jag ligger på vänster sida. Ibland någon enstaka på höger men inte alls lika ofta och tydligt. Kan inte tänka mig annat än bebisen. :) Känns inte alls som tarmarna och eftersom de ofta gärna kommer när man ligger på RN viss sida och gärna tidig morgon,sen kväll eller natt. :)
Någon som känner igen detta och känner likadant? För er som känner bebis,började det såhär för er med? Att det ofta var i en viss ställning och ens sidan mest?
Hoppas ni andra haft en bra natt och sovit gott. Och att när ni vaknar får en bra dag :) Kram på er
Jag har faktiskt denna gång inte känt fladder utan puffar på en gång. Inte alls lika ofta som jag velat, men oftast när jag precis som du legat på sidan och sedan flyttar till rygg.
Magen däremot tycker jag är för liten när jag tex ligger ner, då kan den va helt platt. Är endå i v 16+1