Inlägg från: AnnaCR |Visa alla inlägg
  • AnnaCR

BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)

Hej!

Jag går gärna med i gruppen :) jag har BF 20 Mars <3 så är i v15 ( idag )

Hur känner ni er såhär långt? :)

Här mår jag toppen! förutom en förkylning som just brutit ut.

• AnnaCR
    Saltig skrev 2015-09-19 15:44:20 följande:

Jo allt gick bra. Såg bebisen magen som rörde sig hela tiden.

Har dock inte fått svar då blodproverna jag tog på mvc var tagna förtidigt. Fick lämna in nya prover så jag får svar först nästa vecka :-/

Varit fullt upp då jag varit mycket på sjukhus då min lillebror fick åka in akut då han svimmade. Han har tydligen diabetes 1 och det var tur han kom in tid då det vara nära att han hamnade i koma. Så dåliga värden hade han.

Mår fortfarande lite illa då och då men mycket bättre!!! Äntligen börjar man leva någorlunda igen. Börjar även gå upp i vikt.

Hoppas ni mår bra. 12+5 idag...

Jag känner igen mig i det du skriver, jag har också en lillebror med typ 1 diabetes. Skönt iaf att vi inte behöver ta ytterligare prover när det nu är 1an det handlar om i släkten :)

Såg att du var i v12 :) hur mår du så långt?

Själv är jag i v15 idag :)
  • AnnaCR
    TouchOfRed skrev 2015-10-13 20:35:25 följande:

Var på RUL idag! Fick se världens finaste där inne i magen och allt såg normalt ut. BF flyttades till 5 mars, alltså v.19+3 idag istället för 18+4 fick även se rörelser och kände detta och kunde då koppla ihop det till det jag känt de senaste 2 dagarna! Har moderkaka i framkant, så antagligen därför det dröjt innan jag känt något livet är underbart just nu <3

Men va underbart ????! Måste vara så spännande! Jag har mitt UL om bara några dagar, längtar så ;)!
Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)