Nystjärna skrev 2015-11-22 09:19:40 följande:
God morgon fina ni :)
Idag har jag gjort 50% av graviditeten!! :D <3 Vart har tiden tagit vägen? Men känns underbart. Vi längtar och är så nyfikna på vem som ligger där inne i magen och rör sig :) <3
Har börjat få rejält ont i ryggen och fogarna de senaste dagarna. Framförallt på kvällarna har jag haft redigt ont och nästan varit gråtfärdig då jag inte vetat vas jag skall göra åt det. :( Men min älskade dotter har då kommit och gett mamma massa pussar och kramar och då känns allt så mycket bättre. <3 De värker ju så och drar och sliter och så ischias på det. Jaja hoppas få hjälp när jag skall till sjukgymnasten,men är ju ett tag kvar. Idag skall jag klara av att jobba ett långt pass på ca 13 timmar. Får se hur detta går eller hur jag mår ikväll och imorgon. Men blir lite nervös över hur jag skall kunna jobba framtill februari om jag nu får igenom min graviditetspenning då. Vill ju jobba längre senna gången en sist men se hur det blir. Har ju redan varit sjukskriven mycket denna graviditeten. Har ju bara jobbat ca en månad sen jag senast var sjukskriven. Så vill inte behöva bli de nu igen och "ställa till det" igen på jobbet. Men en dag i tag så får vi se hur allt blir.
Ha en bra dag alla och ni som har snö hos er kan väl skicka lite till oss i Göteborgsområdet så vi får lite snö till första advent :)
Åhh grattis till 50 avklarade procent! :D Vi får fira halvvägs på självaste första advent :D Ska försöka bidra med lite snö till er, här uppe fick vi runt 50 cm i helgen, helt underbart :D
-------
Mår nästan helt som vanligt såhär när vi tagit oss till vecka 20. Känner av en smärta i högersidan, typ höften, som jag gissar är foglossning. Har tid hos bm på onsdag så måste komma ihåg att nämna det då.
Annars är vi helt i extas här hemma över att lilla J i magen har sparkat på pappas hand för första gången <3
Försökte lägga till en magbild i inlägget men den verkar inte vilja laddas upp, men om någon är nyfiken så finns den på bloggen (länk i sidfot)