Nystjärna skrev 2015-07-30 19:52:16 följande:
Åh idag har illa månader verkligen ökat,men ändå glad att jag känner och tröttheten. Så galet trött hela dagen. Men kan ju bero på att jag gick upp 5 också pga att man var tvungen att springa och kissa och inte kunde somna om sen :p sen märkt med att brösten ömmar idag,speciellt ena och har aldrig annars ömma bröst och mörkare. Så känns mer verkligt :) så på lördag hoppas jag de är starkare, känns lite nervöst ändå ännu men försöker att inte tänka för mycket utan ändå njuta och vara glad så de inte blir som när jag väntade dottern. Samtidigt har jag varit såå svullen de 2 senaste kvällarna. Så pass svullen att de ser ut som en gravid mage. Hahaha :p
Känner igen det där med att behöva gå upp o kissa på natten/tidig morgon o sedan inte kunna somna om :-/ nu när man behöver sömnen mer än nånsin med!! :p
Just ömma bröst och svullen mage är mina symtom precis som för dig, samt trött och hungrigare än vanligt. Mår lite "kymigt" just nu men kan inte säga att det är direkt illamående... Men kanske är det på gång! Har börjat klökas lite vid tandborstningen också, så nog borde jag väl vara gravid "på riktigt"?!
bara att hålla tummar och tår. Och det gör jag för er också! :)
Erese hur har det gått för er med ert beslut ni skulle ta igår? Lyckades ni bestämma er för något? Hoppas det gick bra på besöket.
Välkomna alla nya till gruppen! Roligt att kunna följas åt! :) Kul att det är allt ifrån förstföderskor till blivande fyrabarnsmammor också!
jag är också mycket hellre här än på FB. Så det var ett bra initiativ frofro! :)
LisaKMB, tack för ditt pepp! Ja, ska försöka njuta av att (än så länge) må bra! :)