BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Jag har inte känt något alls under dagen. Kan det ha något att göra med att jag ligger ner.
Som det ser ut nu får jag nog ringa och fråga på måndag. För nu får jag ingen sömn
Tack för råden
Grattis till alla plus! Blir det aprilbebisar för er måntro? :)
Undrar om man kan känna det på sig att det ska gå åt pipsvängen. Bara gått och väntat på att det ska komma blod och nu var där blod på pappret vid toabesöket. Var så illamående att jag kräktes i lördags och har fortfarande ömma bröst. Inte ont ännu men det kommer väl...
Första dagen tillbaka efter semestern, vilken rolig vecka det blir.
Gick in i v 11 idag, och aj så ont jag börjat få på kvällarna/nätterna i magen, gissar växtvärk? Inskrivning på torsdag :)
Ang alla som är oroliga, jag var extremt nojig ibörjan av min grav, mest pga två tidigare missfall. Men gick till privatgyn och fick betala 300:- för ultraljud. Var så värt det! Hjärtat slog och jag kunde sluta oroa mig. Nu kan jag försöka njuta ist. Hade gått under om jag höll på som innan. Så kanske kan vara ett alt?
Undrar om man kan känna det på sig att det ska gå åt pipsvängen. Bara gått och väntat på att det ska komma blod och nu var där blod på pappret vid toabesöket. Var så illamående att jag kräktes i lördags och har fortfarande ömma bröst. Inte ont ännu men det kommer väl...
Första dagen tillbaka efter semestern, vilken rolig vecka det blir.
Hej på er tjejer! Jag hoppar gärna på tråden,är less på de andra trådarna jag ar med i där det bara snackas om Facebook grupper o alla går över till dem... Efter mitt VUL har läkaren beräknat att jag har BF 11 mars, så är i v.10+2 idag. Första barnet, men har en graviditet bakom mig som slutade i mf i v. 8. Är 29 och bor i Skåne. Har inte vågat berätta för någon än, bara sambon o jag som vet om det. Tänkte vänta med att berätta för närmsta släkten tills jag gått ur v.12 och för övriga utomstående kanske ännu senare...
Hej allihopa, hur går det? Någon som är kvar på fl? :) 12+6 idag så den värsta rädslan för missfall har släppt nu, känns mer som om jag kan njuta av vardagen igen. Men har dock Kub på måndag så är nog först efter den jag kommer våga berätta för närmsta. Någon annan som gjort kub än?
Hej!
Jag hoppar gärna in här. Vill inte va med i någon grupp på fb. Har BF 18/4 och mår illa till och från men min halsbränna är värst! Ska försöka vänta till efter v 12 med att berätta. Har dock redan berättat för min bror med sambo och mannens syster. Annars är tanken att våra två pojkar sen innan ska ha på sig storebrortröjor på äldste sonens kalas :) Om jag kan hålla mig så länge!
Hemkommen från KUB, 1:20000 på båda så känns som om vi kan pusta ut till ul iaf! Tog blodprov på inskrivningen så fick resultatet på en gång.
Var riktigt underbart att se en bebis, blev framflyttad 3 dagar också så blir 13+4 idag med bf 3/3 känns som om tiden kommer gå fort nu! Äntligen! Har som sagt en dotter född maj 2012 så kommer vara nästan 4år emellan.
Jag fick reda på att jag fått ett missed abortion på kuben igår. Min bebis dog för fem veckor sedan men kroppen tror att den fortfarande är gravid. :( Har aldrig känt sån sorg. Fruktansvärt. Nu har jag fått en operationstid på fredag och hoppas på ljusare tider framöver. Lämnar denna tråd. Kram och lycka till allihop!