Inlägg från: Harmagedon |Visa alla inlägg
  • Harmagedon

Köpt tomt, nu bygga hus. Fler som står i startgroparna eller som redan byggt.

Vi har byggt m Willa Nordic. Inte det billigaste alternativet i branschen men vi är väldigt nöjda. Hus ritat helt efter våra önskemål, en offert som följdes till punkt och pricka och inte ett enda problem längs vägen.

• Harmagedon
    Kyrkby skrev 2015-07-12 14:26:33 följande:
    Här har vi en som skryter och slår sig på bröstet för man har råd att köpa dyrt och sväva ut , äckligt !!! Kräks
    Haha!

Nej, det var inte menat som skryt utan just det jag skrev. Ser kanske inte billigt ut vid första anblicken men långsiktigt blev det prisvärt. Men tycker du att min lilla enplansvilla i skogsbrynet är ett skrytbygge så varsego'. Ville bara tipsa ts om ett företag som jag upplevt som väldigt seriösa i en djungel av företag med olika prissättningar och olika förmåga att leva upp till tidsplaner och kvalitetsmått.
  • Harmagedon

De borde inte spela någon roll vilken husleverantör ni väljer om ni kan ha platta på mark eller inte. Däremot kan tomtens beskaffenhet göra att det blir en väldigt stor skillnad i kostnad.

Svar på tråden Köpt tomt, nu bygga hus. Fler som står i startgroparna eller som redan byggt.