Inlägg från: Lantlollan
|
-
-
Det finns redan en aktiv marsgrupp 2016 på Facebook (hemlig)! Inboxa mig med mail så lägger jag till den som vill! :)
-
Gruppen är hemlig så ingen förutom du själv kan se att du är med eller vad som skrivs i den! :) Kruxet är ju då att den inte är sökbar, så den går inte att hitta även om man vill och man måste bli inbjuden. Men jag har fått ditt meddelande och har skickat inbjudan till dig! :)fia s skrev 2015-07-15 18:15:07 följande:Jag skulle gärna vilja vara med i den gruppen! Men hur funkar det, kan ens vänner se att man är med där? Vill ju inte gärna berätta för exakt alla än =)
-
Det *kan* vara så att det är ett tidigt missfall om en först får positivt och sedan negativt. Det fick jag i maj. Om jag var du skulle jag vänta ett par dagar och sedan ta ett nytt test på morgonurin.Sofya89 skrev 2015-07-16 11:27:02 följande:
Någon som kan göra mig klok? Jag plussa I måndags och ska då föda I mars nästa år... Kan inte glädjas fullt ut för ja jag har en hel del symtom men har även fått negativa test efter pluset. Så vet inte vad jag ska tro... Vad tror ni?
-
Du ska ha fått en inbjudan till din mail! :)
-
Jag har bjudit in dig nu, hojta till om det inte funkar! :)Saravros skrev 2015-08-19 08:13:37 följande:
Hej!
Jag väntar också barn till mars och skulle gärna vilja vara med i Facebooksgruppen.
[email protected]