• fia s

Vi med beräknat BF i mars 2016

Hoppas det är ok att jag hoppar in här! Fick veta idag att jag är gravid! Min man är inte hemma än så har inte kunnat berätta för honom. Vill liksom inte ta det på telefon =) är så hiiiimla nervös och spänd inför allt. Första barnet, hoppas sååå att allt går vägen och att det inte blir ett tidigt missfall. Enligt appen är beräknad dag 25 mars =)

• fia s
    Lantlollan skrev 2015-07-15 11:33:13 följande:
    Det finns redan en aktiv marsgrupp 2016 på Facebook (hemlig)! Inboxa mig med mail så lägger jag till den som vill! :)
    Jag skulle gärna vilja vara med i den gruppen! Men hur funkar det, kan ens vänner se att man är med där? Vill ju inte gärna berätta för exakt alla än =)
  • fia s
    Sofya89 skrev 2015-07-16 11:27:02 följande:

Någon som kan göra mig klok? Jag plussa I måndags och ska då föda I mars nästa år... Kan inte glädjas fullt ut för ja jag har en hel del symtom men har även fått negativa test efter pluset. Så vet inte vad jag ska tro... Vad tror ni?

Min mamma som är barnmorska har sagt att ett plus alltid är ett plus. Samtidigt har jag hört/läst om några test som helt enkelt varit "trasiga" och visat fel. När har du/hade du din bim?
Svar på tråden Vi med beräknat BF i mars 2016