Inlägg från: Amanda87 |Visa alla inlägg
  • Amanda87

Vi med beräknat BF i mars 2016

Hej,
    jag följs gärna åt! Beklagar ditt missfall. Måste varit otroligt tufft, är själv orolig för det.. 
    Plussade idag och bör vara i vecka 5. Bara haft mens i tre månader sedan jag tog ut min spiral för 4 månader sedan så jag har haft oregelbundet de tre gångerna. Men vad jag kunnat räkna på är bf runt 13/3. 

Har varit väldigt kissignödig mest hela tiden, någon känsla i magen men det gör inte ont utan känns lite mer spänt på insidan..ungefär som att jag spänner magmusklerna hela tiden. :P 

Blir 28 i vinter och utan barn sedan tidigare. =) 

• Amanda87

Jag kontaktade dagen efter och de sa att det var bra att jag var ute i god tid..fick inte tid för samtal förrän om 5 veckor när jag är i vecka 10.

Olika tryck kanske i olika städer och landsting..

drommenomenliten89 skrev 2015-07-11 10:45:22 följande:

Följer också gärna med! :) fick reda på i torsdags att jag var gravid BIM -4 är i vecka 5 (4+1) enligt appen. Är första barnet men försökt att bli gravid i 4 år. Började känna av molvärk/växtvärk i en vecka nu, trött och så annars inte många andra symtom. Kan fortfarande inte tro att de är sant så går och väntar på att mensen ska komma (beräknad i morgon) kommer att ta ett nytt test på måndag.

När ska man kontakta BM?

Svar på tråden Vi med beräknat BF i mars 2016