• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Babbodil

Får prova tomater. Var det nära att jag kräktes nyss och då slängde jag i mig två salta kex och det hjälpte lite.

• nonchalant
    emsan skrev 2015-07-19 16:35:27 följande:

Hoppas verkligen att det går hela vägen för dig! Hade själv ett MA i v 18 och är nu i v 5 +2 :)))

Var uppe på gyn idag tillsammas med sambon. Vi var supernöjda med den manliga läkare vi blev tilldelade i brist på ordinarie personal i semestertider. Han var mycket mån om att vi skulle känna oss trygga och väl omhändertagna. Vi fick göra ännu ett VUL och fick denna gång se ett hjärta slå. Känslan går inte att beskriva. Hela rummet fylldes med en obeskrivlig lycka. Läkaren var mycket noggrann och besöket lämnades med känslor över förväntan!

Han sa också: "Det ser jättefint ut. Jag ser ingen anledning till att det inte skulle fortsätta att gå bra." Sen vet man ju tyvärr aldrig, men hans ord lät så trygga och fina så jag skulle ha svårt att inte lita på honom.

Nu är en kritisk milstolpe passerad och jag kan pusta ut ytterligare en stund :')
  • nonchalant

Emsan: håller tummarna för dig och alla andra här i tråden att allting går bra och vi kan följas åt under graviditeten och få massa härliga marsbebisar :)

• Amaryllis

Jag väntar också barn i mars 2016, 23:e är det beräknat! Ska bli så mysigt att få ett syskon till sonen som fyller fyra i höst!

Jag är också supertrött men har svårt att somna och vaknar tidigt! Är även väldigt trög i magen!
    Något som oroar mig är denna fruktansvärda hunger hela tiden!!

• Staflina

Hej! Jag plussade i lördags 18/7 på BIM -2. Är så glad att jag kan spricka. Första ggn för mig. Jag har varit så nojjig att jag inte skulle ha det så lätt. Är 35 år och har "slarvat" med tidigare pojkvänner utan att det blivit nåt, så jag trodde att det skulle vara svårt och kanske tom kört. Är i vecka 5 nu. 

Jag anade att nåt var på gång när brösten började göra svinont. Har någon form av infektion i kroppen känns det som. Otroligt hängig, trött och liksom febrig. 

Tänkte ringa till MVC imorgon. Hur tidigt ringde ni? Och tidigt fick ni tid för ett första besök?
    /S.

• nonchalant

[q uote=75546779][quote-nick]Staflina skrev 2015-07-20 21:32:09 följande:[/quote-nick]

Hej! Jag plussade i lördags 18/7 på BIM -2. Är så glad att jag kan spricka. Första ggn för mig. Jag har varit så nojjig att jag inte skulle ha det så lätt. Är 35 år och har "slarvat" med tidigare pojkvänner utan att det blivit nåt, så jag trodde att det skulle vara svårt och kanske tom kört. Är i vecka 5 nu. 

Jag anade att nåt var på gång när brösten började göra svinont. Har någon form av infektion i kroppen känns det som. Otroligt hängig, trött och liksom febrig. 

Tänkte ringa till MVC imorgon. Hur tidigt ringde ni? Och tidigt fick ni tid för ett första besök?

/S.

[/quote]

Grattis! :)

Med tanke på flera MF bakom oss så ringde vi i vecka 5 och har varit uppe på 2 VUL redan. Vi har fått fått inskrivningssamtal 6/8 (dagen innan vi går in i vecka 10) tydligen svårt att få tider under sommaren i vårat län.

Lycka till!

• nonchalant

[q uote=75546779][quote-nick]Staflina skrev 2015-07-20 21:32:09 följande:[/quote-nick]

/S.

[/quote]

Grattis! :)

Med tanke på flera MF bakom oss så ringde vi i vecka 5 och har varit uppe på 2 VUL redan. Vi har fått fått inskrivningssamtal 6/8 (dagen innan vi går in i vecka 10) tydligen svårt att få tider under sommaren i vårat län.

Lycka till!

• hannis12345

Jag ringde direkt när jag visste jag var gravid v 4-5 o fick tid för inskrivning i v 11 ( lång kö)

Men bokade privat, tidigt ultraljud v 8 ( som är på tisdag)

Såååå nervös ????

• Amaryllis
    hannis12345 skrev 2015-07-21 13:53:03 följande:

Jag ringde direkt när jag visste jag var gravid v 4-5 o fick tid för inskrivning i v 11 ( lång kö)

Men bokade privat, tidigt ultraljud v 8 ( som är på tisdag)

Såååå nervös ????

Håller tummarna!! Vad kostar det att göra ett tidigt UL privat?
Svar på tråden B/F mars 2016