-
Jag har lärt mig av gert, han postar heller inte några länkar :D_smart_ skrev 2015-07-07 16:16:07 följande:Då kanske du skulle posta källan till den statistiken här då, annars är det bara du som säger någonting, och det betyder ingenting ur ett statistiskt perspektiv.
-
Intressant, jag svarade på det TS handlar om.
-
Trenden för att SD:are ska hålla sig till sina egna TS är på nedåtgående :DGert skrev 2015-07-07 16:24:31 följande:Trenden för Moderaterna är nedåtgående.
-
Jag svarade på TS. Vad har ditt inlägg med TS att göra?FrauCasio skrev 2015-07-07 16:31:49 följande:Det kommer välla in ca 450000 människor, lägg därtill anhörighetsinvandringen (anhöriga som de aldrig ens tar med för att göra siffran mindre), alltså det kommer välla in ca 800000 framförallt muslimska bröder till vårt land under de nästkommande åren. Någon positiv bild med detta ser jag tyvärr inte, tvärtom. Du jag kan lova dig att folket nog kommer vakna upp ur sin drömdvala. Problemen är redan så enorma men icke fixas dessa utan nu ska vi ta emot nästan en miljon flyktingar och därtill öka problemen på alla de områden. Skolan, vården, bidragen, inga bostäder, inga arbeten, och ladan var ju tom sa fi ansministern redan förra året. Så totalt främande religion och kultur.
-
Läs mina inlägg.lintu skrev 2015-07-07 17:07:35 följande:Vill gärna att även du håller dig till TS fråga.
-
Intressant, att SD:are ska vara så otroligt gnälliga och lättkränkta. De har inget emot att smutskasta och håna andra partiledare. De drar sig inte ens för att kalla vänsterfalangen för vänsterpack. Men någon kritiserar den älskade ledaren det minsta, då bryter helvetet löst... gnällll
-
Läs hela tråden, från början till slut så förstår du nog vad jag menar.lintu skrev 2015-07-08 09:06:00 följande:
Sluta generalisera.
-
Det blir extra tydligt i början av tråden, när gert vräker ur sig vidriga saker om s och stefan löfven.FDFMGA skrev 2015-07-08 09:26:55 följande:
Det är inte så förvånande att anhängarna till ett missnöjesparti är såväl ständigt missnöjda som konstant snarstuckna.
Det är inte alls fel att påstå att den genomsnittliga anhängaren till SD låter värre än en lagårdsdörr som öppnas för första gången på 52 år.
Sen finns det ju undantag förstås. Sådana behövs ju också - för att bekräfta regeln, alltså.
-
De ylar fortfarande om det misslyckade kuppförsöket. Lägg på det tiofaltFDFMGA skrev 2015-07-08 09:58:54 följande:
Jepp. Och tänk hur det då kommer att låta 2018 när fantasierna om SD:s valresultat och kommande inflytande över svensk politik slås sönder av väljarna och den krassa verkligheten.
Tinnitusvarning, typ
-
Du kan omöjligt ha läst allt, eller så vill du låtsas dom ingenting. Klicka på visa endast på mig och läs igenom, de pratades om så sent som igår.Ascendere skrev 2015-07-08 11:50:01 följande:
Kan du länka till de specifika inlägg du menar?