Inlägg från: semla |Visa alla inlägg
  • semla

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Grande Rock skrev 2015-07-05 19:39:22 följande:

Skulle med glädje lämna över makten till SD.
    Jag kan nämligen inte komma på ett bättre sätt att kollektivt bestraffa fånen som tagit partiet till det positionen.

Tror nog att folk som gör det känner sig bestraffade nog redan.

Jag däremot tar seden ditt jag kommer, Mellanöstern då, och bränner ut några hundra i ammunition på skjutbanan :)

• semla

Efter att ha sett denna

Där till och med araben i bakgrunden började skratta åt Belindas patetiska försök att sätta dit Åkesson så kommer man nog fira rejält dagen DÖ kommer dö.

• semla
    _smart_ skrev 2015-07-08 21:22:01 följande:
    Hur ska problemen lösas då? Att stoppa invandringen löser inte de befintliga problemen. Tror du att utanförskapsområdena försvinner av sig själva om man stoppar invandringen?

Massdeportering av ekonomiska turister som har ljugit sig in i landet sista 2-3 åren, utvisning av kriminella med hela familjer.

Det dröjer inte länge innan det mesta lugnar sig och nogo zoner blir mer öppna.

• semla
    _smart_ skrev 2015-07-08 21:51:33 följande:
    Det är lösningen på problemen jag efterlyste. Pengar lär inte göra någon skillnad i det läget.

Pengar är så klart en betydande grej i detta, vi måste rusta upp polisen och anställa fler, öppna fler polisstationer i drabbade områden, öka närvaron helt enkelt.

Idag står polisen i princip handlafna och tittar på pågående gängkrig i flera städer.

Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?