• trina

Äntligen gravid efter IVF, BF mars 2016

Har bf slutet av februari, men det kanske är okej ändå? :)

Bor utanför gbg, 31 och 25 år gamla, första barnet. Lyckades efter 2 IVF, 1 ET och 3 FET! Tredje FET var det som funkade för oss.

Är i vecka 7 (6+4). Mår riktigt illa och ska försöka få hjälp till veckan... Annars ömma bröst och trött som bara den.

• trina
    Lantlollan skrev 2015-07-07 10:55:53 följande:
    trina skrev 2015-07-04 20:11:38 följande:

Har bf slutet av februari, men det kanske är okej ändå? :)

Bor utanför gbg, 31 och 25 år gamla, första barnet. Lyckades efter 2 IVF, 1 ET och 3 FET! Tredje FET var det som funkade för oss.

Är i vecka 7 (6+4). Mår riktigt illa och ska försöka få hjälp till veckan... Annars ömma bröst och trött som bara den.

GRATTIS!!

Detta är vår första IVF, tredje insättning. Första insättningen tog sig inte, andra slutade i missfall. Men jag känner mig mer hoppfull för den här gången - tredje gången gillt! Har försökt få barn i tre år nu, så vi hoppas innerligt att det ska gå hela vägen (två missfall i bagaget).
    Känns sjukt att det äntligen är vår tur :) Kan knappt tro på det! Ska på ultraljud i slutet av juli, då kanske jag äntligen kan tro på det.

Blev igår sjukskriven en vecka pga illamående. Skönt att i lugn och ro försöka få igång matlusten!
  • trina
    Lantlollan skrev 2015-07-07 11:35:20 följande:
    Ja, det förstår jag. Det här VUL:et är inte på kliniken, utan privat (och det blir i v7+1). Vår klinik har nämligen stängt tills augusti, så dit ska vi på VUL den 5/8 (då v8+3).

Fy fasen, vad jag hoppas på det här nu. Och väntan är verkligen olidlig.

Har fått testa hCG på vdc och gårdagens vid v4+1 var på 119. Ska ta nytt prov i morgon för att se så att det har stigit som det ska (det ska ju fördubblas var 48-72 timme). Pust, vad nervöst! Men ändå skönt att få svar!!
    Förstår inte hur vissa kliniker kan ha stängt så länge! 

Jag har inte fått lämna något HCG prov. Har tagit ett par graviditetstester bara. Två digitala tog jag också så jag vet att det har ökat som det ska, men annars lever jag bara på som vanligt. 
Svar på tråden Äntligen gravid efter IVF, BF mars 2016