Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
Vilket i-landsproblem. Åk till afrika och volontära. Svältande människor orkar förmodligen inte bry sig om ditt utseende och lämnar dig förhoppningsvis i fred.
Vilket i-landsproblem. Åk till afrika och volontära. Svältande människor orkar förmodligen inte bry sig om ditt utseende och lämnar dig förhoppningsvis i fred.
Min psykolog är väldigt snäll, men det ger inte så mycket att vara där då han ser alldeles besvärad ut och försöker dölja sin erektion. Men det är iaf. bättre än den förra som va kvinna och därför hatade mig.
Modeller ser ut som androgyna klädhängare. Jag har ett väldigt kvinnligt, extremt sensuellt utseende så jag varken vill eller passar som modell. Många har däremot sagt att jag borde bli porrstjärna, men det vill jag ju givetvis inte heller.
Jag har ju sagt att jag går till psykolog redan...men det funkar inte då han är kär i mig, men det är bättre än förra som hatade mig.
Jag kommer inte lägga ut bild, tjata på om det bäst ni vill. Varje gång jag använt bild på ett nätforum har jag blivit fullkomligt överröst av diverse penisbilder och annat, näthatad av kvinnor, tom. blivit stalkad av galningar, så nej, det blir ingen bild.
Jag är snart 40år gammal då det var någon som undrade, men jag ser ut som 22-25, eller mer ett tidlöst men ungdomligt och väldigt kvinnligt utseende.
Som ett slags övernaturligt väsen från en våt dröm, en perfekt snidad erotisk staty eller en kärleksgudinna. Så har många män beskrivit mig.
Jag förstår vad du går igenom, kunde varit jag som skrev detta för ett par år sen. Jag är en 11.a och alla föll som furor för mig för att jag är så vacker. Jag tröttnade och skaffade Niqab. Nu slipper jag bli jagad.
Kan vi inte bara sluta mata detta dumma troll???
Tycker du detta låter som det är skrivet av en mentalt frisk människa:
Kvinnor hatar oftast mig, och de få som inte gör det till en början gör det sedan när de ser hur deras annars 110% trogna män blir som förbytta och dödligt förälskade i mig istället för dem. Det räcker att jag kommunicerar med någons man eller pojkvän i någon minut för att han skall bli kär i mig, oavsett ålder, oavsett vem det än är. Alla straighta män blir kära i mig.
Så jag gömmer mig hemma, jag kan inte gå ut. Bara genom att gå utanför dörren kan jag med min skönhet orsaka gräl mellan äkta makar och tom. skilsmässor. Jag blir isolerad till att kommunicera med folk via internet, utan fotografier av mig. Ett enda foto kan räcka för att förstöra ett äktenskap eller att få en man helt besatt av mig.
Nä just det. Det bär alla tecken som troll brukar slänga sig med.
Visst men tänkt på språket. Ingen frisk människa uttrycker sig så. Antingen har vi att göra med en djup störd människa eller, mer troligt, ett troll som sitter och garvar åt alla tomtar som försöker analysera