• Billie22

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Om det är på riktigt så kan du faktiskt inte skylla att du är nästan oskuld pga din skönhet (eller barnlös). Barnlöshet kan ha medicinska orsaker men är knappast kopplat till din skönhet. OM du är så vacker som du beskriver så är det inte konstigt att du blivit lite "störd" av det om du inte kan ha ett vanligt liv pga det. 

Du kan inte ha problem att hitta folk som vill ha sex med dig. Till början kanske de bara vill det pga ditt utseende, men även skönhet blir vardag och efter ett tag märker de om de älskar dig eller inte. DÅ vet du om det är äkta kärlek. 

Det finns lösningar på det mesta faktiskt och tror att du behöver jobba på din inställning i första hand.

I nödfall kan du faktiskt beställa någon slöja som täcker lite mer. Kanske vill man inte låtsas vara muslim men det kan vara en nödlösning?

• Billie22
    Billie22 skrev 2015-07-03 22:20:43 följande:

Om det är på riktigt så kan du faktiskt inte skylla att du är nästan oskuld pga din skönhet (eller barnlös). Barnlöshet kan ha medicinska orsaker men är knappast kopplat till din skönhet. OM du är så vacker som du beskriver så är det inte konstigt att du blivit lite "störd" av det om du inte kan ha ett vanligt liv pga det. 

Du kan inte ha problem att hitta folk som vill ha sex med dig. Till början kanske de bara vill det pga ditt utseende, men även skönhet blir vardag och efter ett tag märker de om de älskar dig eller inte. DÅ vet du om det är äkta kärlek. 

Det finns lösningar på det mesta faktiskt och tror att du behöver jobba på din inställning i första hand.

I nödfall kan du faktiskt beställa någon slöja som täcker lite mer. Kanske vill man inte låtsas vara muslim men det kan vara en nödlösning?

Menar inte att TS ska ligga runt om hon inte vill, men dejta ett tag kan väl funka även om hon inte vet om de vill ha henne pga utseende eller personlighet. Och hon verkar deprimerad till viss del men så rutten kan ju inte hennes personlighet vara så att skönheten är det enda som räknas.
  • Billie22

Ser att mina svar såg typ elaka ut men jag försökte hjälpa på mitt klantiga vis. Jag är inte svensk och uttrycker mig abrupt ibland.

Ska i alla fall rekommendera TS en del av Nip/Tuck som handlade om detta. En tjej som tyckte att hennes utseende plågade henne och ville "fulhetsoperera" sig. Minns det för det var svenska Mini Andén som spelade tjejen.

Dessutom fanns det någon dokumentär om detta med bl a Elizabeth Hurley och Pierce Brosnan som intervjuades. Visades på tv för ca 10 år sedan. Kan inte vara svårt att hitta om man söker.

Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.