• vampyria2

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Jag blir bestört över hur ni hånar TS i tråden, jag känner igen mig hårt i det hon skriver, kunde ha varit jag som skrev det....det är faktiskt tungt och förbaskat orättvist att vissa av oss ska behöva leva så här och dessutom utstå att inte bli trodda på FL

Så länge ingen av er har gått i samma skor som TS och mig så tycker jag att det här trollsnacket bör läggas ned och ge oss lite goda råd istället >.<

TS styjkekram till dig i från en frände <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

• vampyria2

Simon: jag är inte ett dugg butter faktiskt, skämtade en hel del i mitt inlägg då jag har svårt att ta TS på riktigt allvar faktiskt, är hon seriös så behöver hon hjälp med att lägga pussel om sitt liv och vad som är vad faktiskt.

Jag vet att det inte är utseendet som gör om man får respekt eller om män ser en som människa eller enbart ett objekt, man bestämmer själv hur andra ska få bemöta en och det skulle hon kanske behöva lära sig, det har garanterat inget med utseendet att göra.

Jag själv ser faktiskt ganska bra ut visst har jag stött på rötägg men dem sätter jag på plats direkt så de vet vart hur jag vill bli bemöt.

Jag har en dotter som jobbar som modell och är snygg så att klockorna stannar, hon har inte såna problem hon heller pga hur hon agerar och hur hon ser på sig själv, hon vet att hennes riktiga värde sitter på insidan....om nu TS är seriös så handlar det som sagt var inte ett dugg om hur snygg hon är utan på hur hon ser på sig själv och vad hon utstrålar.

Om andra kvinnor är oroliga över att deras män ska lämna dem för henne så lär det vara något hon sänder ut, snygga människor finns det gott om och de flesta av dem har vänner som inte skräms av dem.

Så det första du ska göra TS om jag ska ge dig ett seriöst svar är att fundera på hur du agerar mot andra människor, inte fastna i att det skulle vara för att du är så snygg.

• vampyria2

Tristian läs om och läs rätt, det var exakt det jag skrev faktiskt, det handlar inte om hennes yttre utan om hur hon ser på sig själv och vad hon utstrålar.

Om du bara läste mitt första inlägg så känns det väl ändå ganska uppe bart att det var ganska ironiskt?

Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.