Inlägg från: Anonym (OneFingerSalut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OneFingerSalut)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Hahahahahaha!! Men så är det ju fredag också...

Men de flesta människor klarar av att se ubervackra skönheter utan att göra på sig i brallorna och förvandlas till besatta stalkers. Som nån redan nämt, ubervackra skönheter finns överallt.

Det är skillnad på att titta extra på en snygging och sen gå vidare opåverkad och att plötsligt bli till en dreglande idiot som inte kan tygla sig. Och man-måste-bara-ha-den-snygga-människan. Så funkar det inte.

Så, min slutsats är att TS TROR att det ligger till så, även VILL att det ligger till så. För det är ju "roligare" att skylla på att man helt enkelt är för snygg för att kunna fungera normalt i samhället än att inse att man antagligen lider av psykisk sjukdom.

Men FL får dessa inlägg regelbundet, att någon är "för snygg". Det finns inget som heter "för snygg", lika som att det finns inget som heter "har det för bra". Eller "för vackert väder", eller "jag mår inte bra för min lön är alldeles för hög", osv, osv.

Haha, båda exemplen i DailyMail är ju praktexempel på att dom är, på ren brittiska, DELUDED och förstår inte riktigt vad det är som händer runtomkring dom.

Snygga??? Inte ett dugg, den första var tom rätt ugly.

Anonym (1) skrev 2015-07-05 00:34:34 följande:

Oj, jag vet inte vad som är intressantast. Om ts är sann eller ett troll, men om jag utgår ifrån att ts talar sanning..

Tvivlar inte alls på att ts kan vara riktigt snygg, finns många som är riktigt snygga.

Men ts problem handlar inte om att hon är snygg utan det beror garanterat på hennes personlighet att kvinnor hatar henne efter ha lärt känna henne, visst kan många killar säkert falla för henne men det beror som sagt isåfall mest på hur hon uppför sig. Finns så sjukt många som är så förbannat bekräftelsekåta och har ett behov av att vara älskad och dyrkad av alla, dom gör verkligen allt dom kan för att lyckas få som dom vill och sedan beklagar sig när karlar springer och trånar efter dom och som upptagna karlarna är mer intressant just för att bevisa att man är snyggare och bättre än deras partner. Sen att ts inte har någon verklighets uppfattning är skrämmande, inte en chans att alla karlar som bara ser ts på bild eller på gatan blir så kära att dom börjar staka ts eller får stånd bara av att kasta en blick på ts. Inte heller orsakar hennes blotta närvaro att par skiljer sig. Vem lämnar sin partner bara för en person man sett ett kort ögonblick?

På jobbet har nog ts samma bekräftelsebehov som alltid att synas med och vara i centrum och smöra för alla karlar och se ner på kvinnorna skulle jag tro. Har träffat på flera sådan personer, dom sitter och tycker synd om sig själv för att kvinnor hatar dom och männen bara blir kära i dom hela tiden.

Jag har faktiskt testat min teori på singlar, både snyggare och mer alldagliga män och det är super lätt om man bara gör rätt.

Kan även tillägga att jag definitivt inte är snygg, inte ens medelmåtta utan rätt så ful och pojkaktig. Är för kort, platt och smal, ser mycket yngre ut än jag är men det är inte fördel.

Viktigare är rätt personlighet, blick och väldigt inställsam, rolig och mjukt skämtsam och lite annat så kan man vrida huvudet av nästan vem man vill bara det är rätt typ av karl.

Håller med, det är personligheten och sättet som folk reagerar på, en del kvinnor har ett väldigt förföriskt sätt, omedvetet eller ej och män kan reagera på det, omedvetet eller ej. Men man blir inte "kär" i ett foto av en vacker människa och lämnar sin fru som man vart gift med i 20 år bara därför. I så fall skulle väl inga äktenskap existera? Vi är ju som sagt omringade av bildsköna människor, och foton. TS dumförklarar ju alla män här.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.