Inlägg från: Anonym (mor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mor)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:05:03 följande:
    Jag är sjukskriven sedan tre år tillbaks. Jag fungerar inte på någon arbetsplats. Jag snackar inte skit, är väldigt snäll och sköter mitt jobb bra, men det bli alltid drama, osämja och problem runt mig. jag har bytt arbetsplats ofta, men det blir alltid nya problem. Det var likadant i skolan.
    Vilka yrken har du prövat? Utgår ifrån att du försökt göra en karriär genom din bländande skönhet?
  • Anonym (mor)
    taquine skrev 2015-07-03 13:14:50 följande:
    Ja eller hur , dom piggar verkligen upp  
    Kul tråd i varje fall
    Men om tråden är så himla "kul" och ämnad att pigga upp? så fattar jag inte varför den får ligga i "känsliga rummet"! Ibland så är det ju så ENORMT seriöst i nämnda rum och man blir anmäld direkt om man inte exakt följer tråden och man kan t o m bli avstängd ett dygn (kanske mer?)!!! Logik! Hallå!
  • Anonym (mor)
    taquine skrev 2015-07-03 16:34:17 följande:
    Det är väl moderatorns jobb att flytta tråden då, till sandlådan eller något. Även om det är känsliga rummet är det kul med underhållande trådar. ;) Allt behöver inte tas så allvarligt 
    Men "allt behöver inte tas så allvarligt" duger det inte att komma med när man gör "övertramp" i KR och blir avstängd.
  • Anonym (mor)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 16:46:43 följande:
    Jag har jobbat på ICA, i hemtjänsten, på äldreboende, på en infektionsavdelning på ett sjukhus, med exotisk dans (striptease på svensexor, företagsfester, men inte på en klubb), i en godisaffär och med städarbete via samhall.
    Så bortkastat. Använd din bländande skönhet till ngt vettigt.
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.