Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.
Sök hjälp TS.
Det måste vara jobbigt att leva med storhetsvansinne.
Sök hjälp TS.
Det måste vara jobbigt att leva med storhetsvansinne.
Det har funnits flera likadana trådar eller snarlika. Alla där ta har någon tro om att hon är den vackraste människan på planeten och alla problem det medför. Alltid lika kul att läsa och ts lägger ALDRIG ut en bild på sig själva av någon konstig anledning. Jag menar denna ta har ju inte heller lagt ut en bild på sin extremt vackra uppenbarelse. Koooonstigt va?
Nytt försök från samma *r**l ?
www.familjeliv.se/forum/thread/74667203-ar-jag-for-snygg/22
Jo det finns faktiskt, sen hur naturliga de är det är en annan fråga
Kommer säkert en bild på någon mindre känd person senare som ser väldigt ung ut, har för mig att det finns en japanska som ser väldigt ung ut i ansiktet vars namn jag för läge sedan glömt bort, skit samma, de finns säkert OCH smink kan man trolla mkt med om man vill och är duktig.
Hon är kinesiska inte japanska , men det var en del artiklar om att hon ser ung ut online.
Är hon en japansk skådespelerska så är det möjligt, jag är helt usel på namn helt ärligt.
Påminner mig om en arbetskamrat jag hade en gång. Hon var liten, blek, snipig, plattbystad, smalhöftad, spinkig, med torrt, grådassigt hår och bleka, vattniga ögon. Långt ifrån någon skönhet alltså.
Men hon kom JÄMT dragandes med liknande historier som du: hon fick inte gå i fred på gatan, hon uppvaktades av mystiska, fantastiskt attraktiva och rika män som ville ge henne diamantringar (ringen ökade sedan i värde med en nolla för varje gång hon berättade historien), o.s.v.. Hon var fackets ombud, men slutade. Hon sa att hon var tvungen att sluta, för att männen inte kunde koncentrera sig på uppgiften när hon var i rummet, för de fick kåtslag...
I början trodde jag att hon skojade och drev med sig själv, men fick sedan klart för mig att hon faktiskt trodde på detta själv.
OM detta är sant så är det ju hemskt! Kvinnan har försökt att få vänner i flera år, men vännerna går när deras pojkvänner blir kära i henne. Tjejer kan vara väldigt avundsjuka, svartsjuka och elaka. En fulhetsoperation, kanske . . .
Alltså är de inte rätt farliga att ha bland vanliga människor utan tillsyns känner jag spontant, de kan ju ställa till med vad fan som helst bara för att de lever i en helt egen och absolut privat verklighet långt bort från alla andra
Ja ytligt kan de vara roande och i små portioner, men shit fan jag hade inte orkat. Har ändå några såna där i periferin av min omgivning där liksom alla män vill ha dem, alla vill ligga med dem och bla bla bla och skulle någon glömma av att kolla på dem eller bekräfta dem och istället ägna sig åt någon annan kvinna i sällskapet så skapar dessa människor alltid någon form av drama och rör runt i grytan med, ingen jävel orkar med dem längre stunder, synd att de liksom inte kunde bli lära i varandra och leva lyckliga ihop hela högen, det hade ju varit superbt
Hur kan man vara "nästan" oskuld? Och nej man kan inte bli KÄR i någon på en minut.
Haha, båda exemplen i DailyMail är ju praktexempel på att dom är, på ren brittiska, DELUDED och förstår inte riktigt vad det är som händer runtomkring dom.
Snygga??? Inte ett dugg, den första var tom rätt ugly.
Happ, nu har vi alltså sett bilder på två kvinnor som inbillar sig att de är så undersköna att deras liv tar skada av det. Bägge två är medelmåttiga, om ens det - TS, hur står du dig?
Seriöst, vi måste få se nu, så vi vet om du lider av samma självbilds-störning som dessa två, eller om du faktiskt ÄR det du påstår!
(resten av er som påstår att ni lider av att vara så vackra får gärna göra likaledes - in fact, för att inte vara sämre själv - jag lovar att outa MIG, om ni gör det (jag är RYSLIGT ful, så det kan vara kul som motvikt)
Moahahaha....
Hon är ordet desillusionerad personifierat