Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

OMG snacka om att du är självcentrerad. Om du är så JÄVLA bländande vacker in med en bild då som bevisar? Men det kommer du nog inte göra för denna tråd är bara bluff.

• Anonym (???)
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:45:43 följande:
    J a och då kanske vi inte alls kan tänka på viktiga saker som mat eller sex utan bara vill dyrka TS, det vore ju tragiskt på riktigt. Förvånad
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Haha ja jag kommer bli helt till mig och söka reda på ts och stalka henne resten av mitt liv. Haha
  • Anonym (???)
    lilja871 skrev 2015-07-03 13:49:37 följande:

HAHHAHAHA

vem är den överviktiga gamla damen på bilden :P

Bilden? Vilken bild?
  • Anonym (???)
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-03 00:14:32 följande:

Jag har ju sagt att jag går till psykolog redan...men det funkar inte då han är kär i mig, men det är bättre än förra som hatade mig.

Jag kommer inte lägga ut bild, tjata på om det bäst ni vill. Varje gång jag använt bild på ett nätforum har jag blivit fullkomligt överröst av diverse penisbilder och annat, näthatad av kvinnor, tom. blivit stalkad av galningar, så nej, det blir ingen bild.

Jag är snart 40år gammal då det var någon som undrade, men jag ser ut som 22-25, eller mer ett tidlöst men ungdomligt och väldigt kvinnligt utseende.

Som ett slags övernaturligt väsen från en våt dröm, en perfekt snidad erotisk staty eller en kärleksgudinna. Så har många män beskrivit mig.
    Nämen se där. Ingen bild, oj vad förvånad man blir. Haha kaaan det vara för att du är en jävla BLUFF kanske eller så har du jävligt skev syn på dig själv. Haha
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.