Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.

Fan jag lider med dig, vet precis hur det är

Tycker dock du skall satsa på att skaffa vänner som är äldre än 15 år, det brukar blir bättre då, på riktigt.

Du har mitt fulla medlidande och jag beklagar din lott i livet Hjärta

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (B) skrev 2015-07-02 17:44:29 följande:
    Nej då blir vi blinda och fullkomligt förhäxade av henne. TS kan inte riskera det! :D
    J a och då kanske vi inte alls kan tänka på viktiga saker som mat eller sex utan bara vill dyrka TS, det vore ju tragiskt på riktigt. Förvånad
  • HäckHäxan
    Anonym (B) skrev 2015-07-02 18:05:20 följande:
    Ja. Vem vet, om det sprider sig tillräckligt kanske det leder till världens undergång Skrattande
    Armagedon vs ragnarök and the winner is???? Ja vem
  • HäckHäxan
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:05:03 följande:
    Jag är sjukskriven sedan tre år tillbaks. Jag fungerar inte på någon arbetsplats. Jag snackar inte skit, är väldigt snäll och sköter mitt jobb bra, men det bli alltid drama, osämja och problem runt mig. jag har bytt arbetsplats ofta, men det blir alltid nya problem. Det var likadant i skolan.

Bytte du skola också då istället för att lära dig rida ut stormen och lösa eventuella konflikter?
  • HäckHäxan
    Anonym (11/10) skrev 2015-07-02 18:09:44 följande:
    Jag bytte skola. Det blev så infekterat, ännu värre i puberteten när det började påverka lärarna med.
    Min spontana tanke är att du  kanske är socialt handikappad och att det påverkar omgivningen långt mer än att du enligt egen utsago är fantastiskt vacker.

Om man får lära sig fly från allt, byta skolor, sen fortsätta med att byta jobb så fort något bli jobbigt och nu är du sjukskriven och menar att du är för snygg för att kunna ha ett socialt liv. Då tänker jag spontant att felet kanske ligger mer hos dig än hos omgivningen även om felet bara skulle vara så enkelt som att du inbillar dig att du är skitsnygg och att det stör andra så till den grad att de inte orkar med att umgås med dig.

För helt ärligt världen är full av vackra människor som lyckas ha både ett socialt liv, arbete och partners, så det faktum att du är vacker är liksom en fis i vinden egentligen tänker jag.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2015-07-02 18:36:47 följande:
    Lägg in en bild. Om du på riktigt är så pass snygg så fixar jag kontakt på modellargenturen jag jobbade på när jag studerade.
    Titta TS ett jobberbjudande rakt av och jag kan svära på att Aniiee menar varje ord .
  • HäckHäxan
    Anonym (???) skrev 2015-07-02 20:39:49 följande:
    Haha ja jag kommer bli helt till mig och söka reda på ts och stalka henne resten av mitt liv. Haha
    Får jag hjälpa till, behöver något att lägga min fritid på då min förra kärlek idiotiskt nog skaffat skyddad identitet, jävla svikare asså Skrikandes
  • HäckHäxan
    Har gjort det skrev 2015-07-02 21:29:08 följande:
    Hahaha, du var en ny typ av troll som jag inte sett förut. Lustigt att folk går igång och diskuterar nåt som helt uppenbart är påhittat.

Jaja, jag gör ju samma sak själv så uppenbarligen funkar det ju....
    Det har funnits minst en liknande tråd innan vill jag minnas, kanske fler
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag) skrev 2015-07-03 00:24:28 följande:
    Hahahaha. Du skulle vara en dröm för en psykiatriker att sätta tänderna i. Ingen som är 40 ser ut som 22-25. Absolut ingen.
     Jo det finns faktiskt, sen hur naturliga de är det är en annan fråga

Kommer säkert en bild på någon mindre känd person senare som ser väldigt ung ut, har för mig att det finns en japanska som ser väldigt ung ut i ansiktet vars namn jag för läge sedan glömt bort, skit samma, de finns säkert OCH smink kan man trolla mkt med om man vill och är duktig.
  • HäckHäxan
    Anonym (Bå) skrev 2015-07-03 01:01:04 följande:
    Liu Xiaoqing ?
    Är hon en japansk skådespelerska så är det möjligt, jag är helt usel på namn helt ärligt.
  • HäckHäxan
    BritishDude skrev 2015-07-03 10:12:03 följande:
    If you look like the most beautiful woman then call me yeah?
    Wow perfektion!
  • HäckHäxan
    Anonym (Bå) skrev 2015-07-03 12:12:40 följande:
    Haha.

Jag kände en sådan människa också.
    Hon trodde att Brad Pitt har blivit förälskad i henne bland annat.

Hon och massor av andra stod på gatan och tittade på en filminspelning från långt håll där han var med. Hon var helt säker på att Brad tittade på henne hela tiden och blev kär i henne.
    Alltså är de inte rätt farliga att ha bland vanliga människor utan tillsyns känner jag spontant, de kan ju ställa till med vad fan som helst bara för att de lever i en helt egen och absolut privat verklighet långt bort från alla andra

Ja ytligt kan de vara roande och i små portioner, men shit fan jag hade inte orkat. Har ändå några såna där i  periferin av min omgivning där liksom alla män vill ha dem, alla vill ligga med dem och bla bla bla och skulle någon glömma av att kolla på dem eller bekräfta dem och istället ägna sig åt någon annan kvinna i sällskapet så skapar dessa människor alltid någon form av drama och rör runt i grytan med, ingen jävel orkar med dem längre stunder, synd att de liksom inte kunde bli lära i varandra och leva lyckliga ihop hela högen, det hade ju varit superbt
  • HäckHäxan
    Aikido skrev 2015-07-03 16:08:32 följande:
    Jag fungerar inte socialt trots att jag är vacker.
    Då vinner jag för jag fungerar inte socialt och jag är inte vacker, snacka om att dra en nitlott på alla plan!
  • HäckHäxan
    Anonym (Bå) skrev 2015-07-03 17:12:13 följande:
    Vissa kan vara farliga.
    Som tur den människan jag nämde är bara en förre detta skolkamrat , ingen jag umgås med ofta.

TS borde kanske bjuda ut den killen som startar tråd efter tråd om hans fulhet och röda läppar.
    Ja vem vet de kanske är en himmelsk kombination de två.

Umgås inte heller med de personerna jag vet om, håller dem långt utanför mitt liv även om vägarna ibland krockas rent socialt i andra sammanhang, men jag orkar inte med drama och sån skit, jag vill leva i lugn och ro, då mår jag bäst.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2015-07-03 17:35:45 följande:
    Du är så klok Häckis, visst vi tycker olika emellanåt men för det mesta lika . Tummen upp på dig smile5.gif
    Tack, fast skriv det bara med små bokstäver så inga andra här inne ser, jag vill behålla min image som pantad och stenhård bimbo.. ive worked so hard for that! Kyss

Det är ju okej att inte tycka samma jämt och vara olika, Det ena måste ju inte utesluta det andra och respektera varandra kan man ju göra ändå, ibland tänker jag att fler borde stanna upp och enas om att de är oense i just den frågan och låta det vara bra där. Man måste ju inte alltid försöka omvända andras tänkande eller "vinna" som att det är en tävling om det enda RÄTTA i världen. Jag gillar när jag och mina vänner irl inte tycker samma, vi har mycket grundmoral som är likadan, hur vi ser på människor osv, medan jag tex är den enda som är för en legalisering av marijuana och alla ändra absolut är emot det, ingen har ju satt mig i giljotinen ännu för det. Men jag tycker jag hör konstiga ljud från grannes verkstads bod så vem vet han kanske fått i uppgift att snickra ihop en
  • HäckHäxan
    vampyria2 skrev 2015-07-03 20:10:41 följande:
    Jag blir bestört över hur ni hånar TS i tråden, jag känner igen mig hårt i det hon skriver, kunde ha varit jag som skrev det....det är faktiskt tungt och förbaskat orättvist att vissa av oss ska behöva leva så här och dessutom utstå att inte bli trodda på FL smile4.gif

Så länge ingen av er har gått i samma skor som TS och mig så tycker jag att det här trollsnacket bör läggas ned och ge oss lite goda råd istället >.<

TS styjkekram till dig i från en frände <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Förlåt Skäms *skäms*
Svar på tråden Jag är för vacker för att kunna fungera socialt.