• Anonym (dunder)

Mannen drar i snoppen...

Hej FL,
    Har en lite märklig fråga. Nu när det är varmt brukar vi sitta halvnakna i soffan när vi är inne. Ibland utan något där nere. Inte så att vi gör nått mer men till saken.

Min man brukar vid dessa tillfällen ha en ovana att sitta å dra sig i förhuden och släppa den upprepade ganger, typ som nått slags tics eller brist på annat att göra.... Har han fastnat I det s.k. anala stadiet eller är det nått fel på honom?

Tänker om dottern ser det vid olämpligt tillfälle. Hur ska hon reagera?

• Svar på tråden Mannen drar i snoppen...
  • Anonym (dunder)
    Anonym (T) skrev 2015-07-02 01:16:38 följande:

Förstår dig! Mitt ex skulle alltid pilla, dra och klämma. Så stenåldersosexigt så jag vet inte vad!

Finns väl vissa behov kanske, jag vet inte, sånt som aldrig växer bort och som man i samhällets ögon försöker tysta ner eller lägga band på. Typ som bilndtarmen. Den har ju ingen direkt funktion.

Sen att det ofta ses som mer accepterat att killar går och kliar sig här och var, när en tjej gör det ses det som endera sexigt eller opassande.
  • Rakad Apa
    Anonym (iii) skrev 2015-07-01 22:41:12 följande:

Om du aldrig haft en snopp så kommer du aldrig förstå

Väl skrivet!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • BandAnna

Samma här. 

Sambon påstår att han "rättar till". Då påpekar jag att han suttit och "rättat till" i 20 min och att den knappast kan vara så jävla stor och tung att det tar 20 min att få den på plats. 

• Anonym (Stobbe)
    Rakad Apa skrev 2015-07-02 19:36:50 följande:
    Väl skrivet!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
    Agree!
  • HäckHäxan

Personligen så skulle jag också pilla med en snopp i tid och otid om jag hade möjligheten och jag tror få män hade sagt något illa om man låg och småpillade sig på fittan i soffan heller bara för att det var mysigt, kela med sig själv helt enkelt eller jag inbillar mig det iaf.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Mongo fraan yttre rymden
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 20:27:25 följande:

Personligen så skulle jag också pilla med en snopp i tid och otid om jag hade möjligheten och jag tror få män hade sagt något illa om man låg och småpillade sig på fittan i soffan heller bara för att det var mysigt, kela med sig själv helt enkelt eller jag inbillar mig det iaf.

Instämmer.

Utan att veta eller ha sett det vad jag kan dra mig till minnes iaf så tror jag att de flesta män pillar sig på snoppen som rent pilleri och tidsfördriv då och då. Får för mig att det inte känns lika naturligt och inbjudande att göra nåt liknande med snippan, för det är inget direkt som sticker ut, men jag hade inte brytt mig nämnvärt om jag sett det. Snippan är tillräckligt stigmatiserad.

Jisses vilka problem folk (kvinnor?) verkar ha med detta.
  • dessan59

det kan väll inte vara någon nyhet att män/pojkar drar eller håller på med kotten!! Det vore konstigare om dom inte gjorde det.det är väll mycket att rätta till där nere för dom, det kliar väll kanske? det vore värre om han låg och runkade, då skulle även jag tycka att det vore galet! men så länge han inte stör någon, så låt honom lägga den till rätta lite då och dåGlad

• Ascendere

I ett sånt prekärt läge är det ditt ansvar som kvinna att med fast hand ta ett stadigt tag om situationen och inte släppa greppet! 
    Det handlar om att med ett taktfast ledarskap få din man att sluta med sitt beteende genom att ge honom annat att tänka på, det är den enda (ut)lösningen på problemet i fråga.

• Gathenhielm

Men herregud, vad har du att göra med vad han gör med sin egen dase?

Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (Ob la di ob la da life goes on...)

Men dumpa killen omgående eller skicka honom till någon som kan få honom att växa upp. Det du beskriver låter riktigt avtändande och jag skulle sticka fort som tusan...

• Ascendere
    dessan59 skrev 2015-07-03 11:40:32 följande:
    Ascendere

hahaha, det var det roligaste idag!! En humor helt i min smakSkrattande
    Tack ;)
  • Anonym (naturligt?)

Äh, gubben gör samma sak här hemma emellanåt. Allt jag kräver är att han tvättar händerna innan han går och pillar på något annat. 
    Själv kommer jag på mig själv att sitta och dra i örsnibben, inget jag gör medvetet.

Tänk efter själv, du kanske gör något liknande (med valfri kroppsdel) när du är tankspridd. Klia sig, dra i fingrar, gnida ena foten mot den andra, osv... rörelser som sker per automatik utan att man tänker på det.

• Anonym (känner igen)
    Anonym (dunder) skrev 2015-07-01 15:36:26 följande:
    Mannen drar i snoppen...

Hej FL,
    Har en lite märklig fråga. Nu när det är varmt brukar vi sitta halvnakna i soffan när vi är inne. Ibland utan något där nere. Inte så att vi gör nått mer men till saken.

Min man brukar vid dessa tillfällen ha en ovana att sitta å dra sig i förhuden och släppa den upprepade ganger, typ som nått slags tics eller brist på annat att göra.... Har han fastnat I det s.k. anala stadiet eller är det nått fel på honom?

Tänker om dottern ser det vid olämpligt tillfälle. Hur ska hon reagera?

En sån har jag hemma. Han kallar det slörunka när han ligger framför TV:n och har den i handen.
    Drar ut den i sin fulla längd, släpper och om igen
  • Anonym (känner igen)

Han drar i den fram och tillbaka!

• Anonym (())

Ofräscht beteende. Ska man sitta och ta på sig själv i det området (bara en sån sak är så patetiskt) så kan man gå in på toaletten tills fjantbeteendet är över och så tvättar man händerna efteråt. Det minsta en kan begära. 

Svar på tråden Mannen drar i snoppen...