• Anonym (dunder)

Mannen drar i snoppen...

Hej FL,
    Har en lite märklig fråga. Nu när det är varmt brukar vi sitta halvnakna i soffan när vi är inne. Ibland utan något där nere. Inte så att vi gör nått mer men till saken.

Min man brukar vid dessa tillfällen ha en ovana att sitta å dra sig i förhuden och släppa den upprepade ganger, typ som nått slags tics eller brist på annat att göra.... Har han fastnat I det s.k. anala stadiet eller är det nått fel på honom?

Tänker om dottern ser det vid olämpligt tillfälle. Hur ska hon reagera?

• Svar på tråden Mannen drar i snoppen...
  • Anonym (X)

Hur fick du det till det anala stadiet?

Gör han det när dottern är där?

Är ni helt nakna? Hur gammal är dottern?

• Rakad Apa

Pillar oxå på snoppen i tid och otid, går på automatik. Vad menar du med anala stadiet?

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • taquine

Oroligt oattraktivt i min bok, min exman var också gärna och grävde mellan benen i TVsoffan , förstår inte poängen.
    Knappast jag sitter och tar mig på muttan .om man skulle vända på det hela. Hänsyn finns det något som heter, dels till andra och definitivt om ungar är i närheten 

Goodness me
  • Anonym (Eh)

Du tycker att det vore konstigt om eran dotter såg sin pappa dra i sitt könsorgan, men du reflekterar inte alls över att det är ganska konstigt att sitta helt nakna utan någon form av underkläder i soffan framför dottern? Kanske bara är jag som är konstig, vet inte.. Men för mig är det absolut naturligt att kunna visa mig helt naken för mitt barn i samband med ombyten, dusch osv. Men jag skulle aldrig sitta och hänga helt naken i soffan. Framför allt skulle jag känna mig jävligt obekväm som barn om mina föräldrar gjorde det. Lite modesty får man ju ha. Tror inte någon är intresserad av att ha sina föräldrar sittandes nakna tillsammans i soffan oavsett ålder faktiskt.

• Anonym (dunder)

Tror jag förklarade lite otydligt...

Vi sitter inte helt nakna, typ morgonrock eller nattlinne på oss, ja inte han, han har väl nån slags pyjamas eller ja.... nått på sig. Jag vet inte, jag tänker inte alltid på vad han har på sig..

Dottern brukar inte vara där när han sitter och pillar på sig själv, eller hur man ska uttrycka det.

Han säger att han inte tänker på det, som någon annan sa, det kommer per automatik. Om jag ser det brukar jag påpeka det eller fråga och då slutar han, för en stund, eller helt.

Jag brukar inte sitta och dra i klittan för jämnan, kanske finnns andra kvinnor som gör det, utan den sexuella avsikten, men tänkte därför om han är typ onormal....

Anala stadiet, det var något en vännina sa att man som barn infinner sig i under en tid, då man undersöker sig själv, inte puberteten alltså. Vissa säger att man fastnar där, andra kan fastna i det orala stadiet och då går man kanske omkring och suger på saker när man är vuxen eller nått, jag vet inte. Avsugning?

• Anonym (X)
    Anonym (dunder) skrev 2015-07-01 16:55:25 följande:

Tror jag förklarade lite otydligt...

Vi sitter inte helt nakna, typ morgonrock eller nattlinne på oss, ja inte han, han har väl nån slags pyjamas eller ja.... nått på sig. Jag vet inte, jag tänker inte alltid på vad han har på sig..

Dottern brukar inte vara där när han sitter och pillar på sig själv, eller hur man ska uttrycka det.

Han säger att han inte tänker på det, som någon annan sa, det kommer per automatik. Om jag ser det brukar jag påpeka det eller fråga och då slutar han, för en stund, eller helt.

Jag brukar inte sitta och dra i klittan för jämnan, kanske finnns andra kvinnor som gör det, utan den sexuella avsikten, men tänkte därför om han är typ onormal....

Anala stadiet, det var något en vännina sa att man som barn infinner sig i under en tid, då man undersöker sig själv, inte puberteten alltså. Vissa säger att man fastnar där, andra kan fastna i det orala stadiet och då går man kanske omkring och suger på saker när man är vuxen eller nått, jag vet inte. Avsugning?

Du och din väninna har missförstått Freuds utvecklingsstadier (som dessutom är omdiskuterade numera).

Har han pyjamasbyxor lär hon ju inte se så mycket? Hur gammal är hon? (Är hon typ 2 har han ju tid att lära om, skaffa pyjamasbyxor med knappar etc)
  • Anonym (Haha!)

Det låter som vi... Fast vi har inte barnen alltid, han gräver sig i näsan omedvetet och jag (kvinna) kan klia mig mellan benen öppet. Om jag är naken och ensam gör jag det ofta, men även i sambons sällskap kan det hända. Är inget konstigt med det. (IBLAND gör jag det för att kåta upp honom....)

• Anonym (iii)

Om du aldrig haft en snopp så kommer du aldrig förstå

• Anonym (Blä!)

Min sambo gör likadant. Gräver sig i skrevet o sen kladdar vidare på dator o fjärrkontroller. Ligger också gärna i soffan med badrock o inget under så hela härligheten blottas. Är dottern i närheten brukar jag säga till. Övrig tid äcklas jag bara i min ensamhet. Varför gör man så?!

• Anonym (T)

Förstår dig! Mitt ex skulle alltid pilla, dra och klämma. Så stenåldersosexigt så jag vet inte vad!

Svar på tråden Mannen drar i snoppen...