• A93

STOCKHOLM Hjälp mig att hitta honom:(

Hej ! Det är såhär att jag nyligen varit utomlands i side/Turkiet i hotell sevenseas side. Där mötte jag en person som verkligen fick mig att falla för honom. Det var blickar och bara lite snack och allt jag fick veta var att han hette Arash bor i Stockholm och kommer från Irak. Han har en son, vet inte om han har fler och han var där med sin far. Han har ryggen o armarna tatuerade så om någon känner honom vill verkligen få tag på honom eftersom han fick mitt nummer och min mobil försvann tyvärr på flygplatsen :(

• Svar på tråden STOCKHOLM Hjälp mig att hitta honom:(
  • Evasahl

Googla! Kolla Facebook, Hitta.se etc. Jag känner tyvärr inte till mannen ifråga men du hittar honom säkert, ge inte upp!

• Mother of 4

Beställ ett nytt simkort med ditt nummer och sätt i någon gammal telefon. Eller köp en billig på netonnet eller liknade. Så ringer han säkert.

• alexias mamma

Hur gammal? Vet om en arash som jag faktiskt träffade första gången i just turkiet. Ska se om jag kan kopiera i en bild på han hit

• A93

Hej ! Du hade gjort mig världens största tjänst om du kan visa bild! Jag mår fortfarande dåligt av att jag inte kunnat hitta honom :( jätte tacksam för ditt svar!!

alexias mamma skrev 2015-07-05 14:05:10 följande:

Hur gammal? Vet om en arash som jag faktiskt träffade första gången i just turkiet. Ska se om jag kan kopiera i en bild på han hit

• A93

Hej ! Saken är att jag inte hade abonemang utan det var ett kort som jag ladda tror du det går och få tillbaka numret då?

Mother of 4 skrev 2015-07-05 12:44:28 följande:

Beställ ett nytt simkort med ditt nummer och sätt i någon gammal telefon. Eller köp en billig på netonnet eller liknade. Så ringer han säkert.

• alexias mamma

Kan inte sätta in kort. Jaja om du har facebook kan du ju söka på Arash Pendari. Får hoppas det är han :)

• A93

Det var inte han :( tack för hjälpen ändå!

• lindalicious

Men.. Om det bara finns 48 st Arash som hen skrev längre upp, och om du dessutom skalar ner till de som stämmer in någorlunda i ålder så kan det ju inte bli massor utav Arash kvar? Sätt dig och ring och börja beta av om du verkligen vill få tag på killen :)

Jag har till och från i över sju ÅR letat efter en missbrukande Torbjörn/Tobbe från Stockholm och/eller Ludvika. Dessutom var han utan telefon o fast boende. Inte helt lätt..

Jag letar inte lika aktivt längre och vet ju inte ens om han lever numer. Men jag kommer aldrig sluta hoppas. Kanske ses vi på andra sidan om inte annat. Usch, får tårar i ögonen bara av att skriva om honom.

Lycka till TS, hoppas du hittar killen!

Don't get mad, get even.
  • A93

Jag förstår dig helt ! Det är svårt att ha en i tankarna som man inte vet något om :( jag har suttit och kollat igenom varenda Arash men dem flesta hade bara adress inget nummer man kunde ringa till :( funderade på att skicka ett brev till adressen men tänkte det är dumt att andra ska få sånt post när de inte är dem. Har inget hopp kvar, vet att jag aldrig kommer se honom mer i mitt liv.

Svar på tråden STOCKHOLM Hjälp mig att hitta honom:(