Inlägg från: Anonym (Tvåan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvåan)

Gravid? Fler som väntar på att ta test?

Har bim på onsdag, första egentliga försöket. Vi prickade äl denna månad men har inga som helst känningar på varken det ena eller det andra. Brukar i allmänhet få rosa flytningar ca 2 dagar före mens så de borde komma imorgon eller på måndag i såfall.

• Anonym (Tvåan)

Blev lite lockad av er andra i tråden så "var tvungen" att testa imorse, bim -3 (det blir väl så?). Och fasiken.. jag tycker mig se två streck Förvånad om än ett vääldigt svagt. Min man såg dock bara ett men till hans försvar så var han nyvaken. Ser ni något?

• Anonym (Tvåan)

Ojdå, bilden lämnade i släptåg...

• Anonym (Tvåan)
    Bärz skrev 2015-07-05 09:56:13 följande:

Antingen har jag ägglossning nu på bim dagen (eller bim +3) eller så vet jag inte....kanske bör ta ett gravtest..

För det kan ge utslag på grav och mens eller???

Beställde graviditetstest igår

Ojoj lite nervig blev jag nu

Har hört om såna som fått utslag på äl-stickor när dom varit gravida så köp ett gravtest vettja! :D
  • Anonym (Tvåan)
    Wilman85 skrev 2015-07-05 20:10:16 följande:

Jag har testat positivt med clearblue digitalt men negativt med test från testlagret. Vad ska man tro nu? Bim idag!

Det sägs ju att ett plus alltid är ett plus så jag skulle nog tro på clearblue :)
  • Anonym (Tvåan)
    Bärz skrev 2015-07-05 15:29:15 följande:
    Grattis själv!
    Tack Solig Tog ett nytt test idag på eftermiddagen och jodå, där fanns två streck! Cool
  • Anonym (Tvåan)

Får väl lov att tro på det nu! Solig

• Anonym (Tvåan)
    Wilman85 skrev 2015-07-08 09:08:09 följande:

Tog oxå nytt test igår och fick ett plus. Nu är

Det bara att hålla tummarna då jag fick missfall i mars ????

Grattis!
  • Anonym (Tvåan)
    Wilman85 skrev 2015-07-12 08:54:18 följande:

Jag plussade men missfall igen igår ????

Nej vad tråkigt :(

Här rullar det på, trött till tusen och en konstig känsla i kroppen nu i några dagar. Inte direkt illamående men sådär obehaglig känsla på nåt vis...

Svar på tråden Gravid? Fler som väntar på att ta test?