• Bärz

Gravid? Fler som väntar på att ta test?

Vi hade sex den 18:e och både 18:e och 19:e var det äl+, dock i mina appar så skulle jag ha ägglossning 25:e men men...mens beräknas till söndag, men jag testar nog hellre en vecka senare...inga symptom förutom lite ömmande bröst för några dagar sen, men det kan dom bli av mens också...och imorse fick jag super ont omkring urinblåsan och bäckenet i några sekunder...kollar pappret noga efter toabesök XD så normal man är

• Bärz
    Anonym (Emma) skrev 2015-07-03 22:27:19 följande:

När har du bim då? :)

Enligt en av apparna idag och enligt natural cycles på söndag så omkring nu närmsta dagarna
  • Bärz
    Anonym (Emma) skrev 2015-07-04 10:41:14 följande:

Jag har enligt natural cycles inte bim förrän fredag nästa vecka! Men tror inte det stämmer för den flyttade från måndag till fredag helt plöstligt. Min andra app säger fortfarande måndag så jag satsar på det men är förberedd på att det kanske inte blir något eventuellt plus förrän fredag iaf.. 

Idag blev det minus på testlagret.

Äsch då, jag tänkte vänta så länge som möjligt med att testa, bim imorgon inga symptom på mens iaf
  • Bärz

Antingen har jag ägglossning nu på bim dagen (eller bim +3) eller så vet jag inte....kanske bör ta ett gravtest..

För det kan ge utslag på grav och mens eller???

Beställde graviditetstest igår

Ojoj lite nervig blev jag nu
  • Bärz
    pannkakan87 skrev 2015-07-05 12:22:14 följande:

Ååå grattis!!! Gud så kul:D

Är det RFSUs testa tidigt?

Yes det enda som finns att köpa runt om där jag bor :)
  • Bärz
    Anonym (Tvåan) skrev 2015-07-05 09:06:27 följande:

Ojdå, bilden lämnade i släptåg...

Grattis själv!
Svar på tråden Gravid? Fler som väntar på att ta test?