Vi med bf mars 2016
jag blödde till o från ända till vecka 14 med min son, han är idag 6 år..
o blödning behöver inte alltid betyda missfall.
jag blödde till o från ända till vecka 14 med min son, han är idag 6 år..
o blödning behöver inte alltid betyda missfall.
Mitt hcgvärde låg på 214, dvs gått upp från 59 med 260% om jag inte räknat fel?? Sköterskan ville se minst 200 hcg sa hon. Så lite oro kanske kan släppas nu? Nån mer än jag som har lite ont mot höfterna??
Hej! Jag är 18 år och är i vecka 5, bf 9 mars :) jag får bruna flytningar och är jätteorolig, betyder det att jag kommer få missfall?
Är i v 6+1 idag och tiden går supersegt. Imorgon ska jag ringa till kk får att få ett tidigt vul, Har, som jag skrivit tidigare haft två småblödningar och sen bruna flytningar ett tag. Jag hoppas så att allt ser bra ut ändå. Jag antar att jag måste vänta till v 7+ för att se ett hjärta slå ev. Att vänta är så jobbigt :(
Är det ngn kvar här som inte ska vara med i fb-gruppen? Känns som denna tråd bara tar upp hur man kmr till fb-gruppen
Vi har inte berättat för ngn. Vill helst vänta till efter v12. Jag vill ev göra NIPT-test, men det är ju så himla dyrt och då vill vi vänta till efter besked där
Vill oxå göra nipt test men sambon tycker det är för dyrt... :(
Hej, vad är NIPT-test för nått? Minns inte om ja kom i kontakt med det vid förra graviditeten. Gjorde KUB testet dock
Väntar 2:a barnet 23/3-16 som det ser ut nu. Har en dotter född maj-14 :)
Ja mådde jätte illa förra gången, men nu känns allt så annorlunda! D är lite tidigt än dock (V5) tror illamåendets startade V5-6 sist men som sagt d känna annorlunda så ja hoppas på de bästa :)
Väntar också barn i mars 2016, beräknad den 23:e. Har en son född 2011 också!
Haft flera MF innan så är väldigt orolig. Har dock symptom i form av ömma bröst, fruktansvärd trötthet på em och är hungrigare än vanligt!
Min kompis som bor i Jönköping sa att de kan välja att få ett tidigt UL där, stämmer det på fler ställen? Det vore så skönt att få se om allt ser normalt ut!
Tack! Jag får prata med BM vid hälsosamtalet, är ju bara på 4+4 än så länge.
Är oxå kvar här Men tycker tiden kryper fram. Ska nog ringa och boka NIPT-test på månd tror jag. Har inte bestämt helt än, det är ju himla dyrt (men pga tidigare högrisk på kub med sonen känns det inte som jag kmr kunna slappna av annars).
Tack så mycket!! Allt gick jätte bra. Hjärtat slog fint och veckan stämde. Är jätte glad Ska försöka njuta av graviditeten nu, chansen är ju större att det går bra nu Illamåendet har ökat så jag tar det som ett positivt tecken
Va på ul... Mätte till V8+2.. Inget hjärta som slog..
Världen är upp o ner.. Inga blödningar inga smärtor bara grav mående.. Vad ska man tänka? Nytt ul om en vecka men hon va inte osäker på de hon såg... FAN!