• mammave

Vi med bf mars 2016

Hej!
    Är gärna med er här. Bf 4 mars. Har två barn, 6 och 2 år.

• mammave
    FaithHope skrev 2015-07-01 18:41:56 följande:

Jag har suttit på gynakuten heeeela dagen idag.

Läkaren kunde se en uppklarning i livmodern men de va för tidigt o säga om det är missfall eller inte..

jag blöder när jag går på toa typ små klumpar, kommer lite på pappret o lite på trosskyddet. har inte ont eller nått...

Jag fick ta ett blodprov och ska ta ett nytt på måndag o sen ringer läkaren upp mig på tisdag o då får jag veta om de va ett missfall eller om jag har kvar nått i magen. 

Har beställt fler gravtest o jag tänker testa i helgen, typ lördag eller söndag för o se vad de blir, är de positivt då så kanske de finns hopp?

Usch vilken jobbig väntan Hoppas allt går bra
  • mammave

Grattis till alla nya i tråden.

Har alla ringt bm på en gång? Jag har inte ringt än, plussade i lördags. Funderar på att ringa imorgon, men allt känns så overkligt fortfarande samtidigt som jag är rädd för mf (har jag varit vid alla graviditeter och haft ett innan tvåan). Tycker symptomen kommer och går: lite mensliknande värk i ryggen ibland, ömma bröst ibland o ngt hugg i magen ngn gång, samt pyttelite illamående ibland. Har ni samma symptom hela tiden?

• mammave

Faithhope: låter ju jättebra mitt i allt elände!

Vilken v är du i?

Jag blödde rosarött igår kväll i ca tre timmar, sen brunt sen dess. Hoppas verkligen det slutar o allt går bra iaf. Men är i v 4+5 så ett vul visar nog inget på mig så det är bara att vänta antar jag.

• mammave

Så jag kan be om blodprov på månd och sen ett nytt och då veta om det är ett mf? Ser de det säkert då?

Har du ingen blödning alls längre, Faithhope?

• mammave

Blödde lite rosarött igår i tre timmar, det kom på pappret o droppade lite i toan. Sen efter det har det varit brunt (kommer både på papper o lite i bindan).

Är det ofärgade flytningar nu?

Svar på tråden Vi med bf mars 2016