Inlägg från: Onormalin160 |Visa alla inlägg
  • Onormalin160

Vi med bf mars 2016

Hej hej! Är också beräknad 5 mars, sonen är född i juli 2012 :)

• Onormalin160
    FaithHope skrev 2015-06-28 18:30:10 följande:

Hej!

Har idag plussat och ska äntligen få ett syskon till min son efter 2 års försök.

kan knappt tro att det är sant... beräknad födsel 4 mars 2016

Grattis!! För oss tog det 6 månaders, var less redan nu, kan tänka mig vad jobbigt ni har haft det.
  • Onormalin160
    FaithHope skrev 2015-06-29 07:14:37 följande:
    Kul! :) 

har ni några symtom än? 
    Jag har huvudvärk..
    Jag har molvärk, precis samma som med sonen. Hoppas jag slipper illamåendet. :-/
  • Onormalin160
    FaithHope skrev 2015-06-29 18:52:40 följande:

fått missfall tror jag... blöder när jag går på toa. smile4.gif

Å nej!! :( Men man kan blöda i början, det behöver inte vara missfall! Blöder du mycket?
  • Onormalin160
    mammave skrev 2015-07-01 21:47:47 följande:

Grattis till alla nya i tråden.

Har alla ringt bm på en gång? Jag har inte ringt än, plussade i lördags. Funderar på att ringa imorgon, men allt känns så overkligt fortfarande samtidigt som jag är rädd för mf (har jag varit vid alla graviditeter och haft ett innan tvåan). Tycker symptomen kommer och går: lite mensliknande värk i ryggen ibland, ömma bröst ibland o ngt hugg i magen ngn gång, samt pyttelite illamående ibland. Har ni samma symptom hela tiden?

Jag ringde min bm idag, ska dit nästa torsdag. Kommer då vara i 5+4.
    Hade inte tänkt skriva in mig såhär tidigt, men eftersom jag hade problem med sköldkörteln förra grav. så måste jag ev äta levaxin igen..
  • Onormalin160
    MrsLeRouge skrev 2015-07-12 20:37:33 följande:

Hellu allesammans! En marsbebis till, dock en tidig en. 1 mars är det beräknat alltså v.6+4. Tredje barnet.

Pirrigt värre även fast det är Tredje! Tycker de första tolv veckorna är äckligt långa. Mår illa av och till hela dagarna och vill sova. smile4.gif

Hur mår ni?

Är i 6+0 idag, har mått fruktansvärt illa den senaste veckan. Och trött som ett djur! :( Minns inte att jag mådde såhär kasst med sonen, var visserligen 3 år sedan.
    Ska på ul den 23:e, ska bli spännande! :)
  • Onormalin160
    Lantlollan skrev 2015-07-24 15:29:38 följande:
    Du är nu inbjuden! :)
    Ljung83 skrev 2015-07-22 07:47:11 följande:

Finns det möjlighet att få en inbjudan till Facebookgruppen?

Jag behöver din mail för att kunna bjuda in dig - inboxa mig om du inte vill skriva ut den här! :)

Tack! Bara för att dubbelkolla! Visst är gruppen hemlig? Dvs ingen kan se att jag går med?
Svar på tråden Vi med bf mars 2016