• star67

Lite råd om mode

Hello jag gillar mode men inland behöver höra andras åsikter! Smyken jag använder inte så mycket, men vet inte vad som passar till vad.

Så nu tänkte jag starta en tråd och fråga om jag behöver ett tips .

• Svar på tråden Lite råd om mode
  • star67

Jag har en sånt klänning men lång till bröllop, jag tänker ha bara långa öronhänge men håret hur bli bättre? Att sätta upp helt eller lite släpt ?

• Filiplopp

Tycker nog att en svart glitterklänning inte passar på ett bröllop. Men det är jag det.

• Mooomin
    Filiplopp skrev 2015-06-28 10:43:42 följande:

Tycker nog att en svart glitterklänning inte passar på ett bröllop. Men det är jag det.

Håller med! Fin klänning men fel sammanhang.
  • verklighetsförmedlingen

Dear God, händer det igen? Jag ser en smeragdgrön klänning och du säger svart.

Jag håller dock med dig men resonerade inte om valet av klänning då ts uppenbart valt den. Mitt tips var mer kopplat till damage control.

• Mooomin
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-06-28 10:57:00 följande:

Dear God, händer det igen? Jag ser en smeragdgrön klänning och du säger svart.

Jag håller dock med dig men resonerade inte om valet av klänning då ts uppenbart valt den. Mitt tips var mer kopplat till damage control.

Paljetterna reflekterar nog alla möjliga färger/ljus.. 
  • Seven Costanza

Jag ser också en grön klänning. Fin men passar inte till bröllop utan mer till nyår eller liknande cocktailfest.

• Filiplopp

Jaja. Grön eller svart. Den är alldeles för glansig för ett bröllop. ????

• star67

Ja den är grön underdelen är ljusare tyl ljusgrön o mörkgrön blandat.

• Filiplopp
    RoscoeSmith skrev 2015-06-28 15:53:17 följande:

Ska du på bröllop hos kung Triton och Ariel?

Nu var du faktiskt väldigt rolig
  • Filiplopp
    RoscoeSmith skrev 2015-06-28 15:53:17 följande:

Ska du på bröllop hos kung Triton och Ariel?

Hade samma tanke
  • star67

Det är tur att det ska inte vara bara jag.???? det är lite arnulunda från andra kultur och svensk kultur därför ni ser det lite konstigt med pljätter ???? det är helt ok ??

• Filiplopp
    star67 skrev 2015-06-29 10:16:29 följande:

Det är tur att det ska inte vara bara jag.???? det är lite arnulunda från andra kultur och svensk kultur därför ni ser det lite konstigt med pljätter ???? det är helt ok ??

Det där vet bara du om det är ok i din kultur. O då kanske du inte behöver fråga här heller.
  • star67
    Filiplopp skrev 2015-06-29 11:07:54 följande:
    Det där vet bara du om det är ok i din kultur. O då kanske du inte behöver fråga här heller.

nej jag frågade inte om klänningen utan smyken Flört 

Svar på tråden Lite råd om mode