BF mars 2016
Hej allihopa! Jag hoppar gärna in här, plussade igår och har bf 15/3 efter 2 kurer Pergotime och ett missfall för drygt ett år sen. Är nojig att även detta ska sluta i missfall men håller tummarna för TT de är vår tur denna gång :)
Hej allihopa! Jag hoppar gärna in här, plussade igår och har bf 15/3 efter 2 kurer Pergotime och ett missfall för drygt ett år sen. Är nojig att även detta ska sluta i missfall men håller tummarna för TT de är vår tur denna gång :)
Hoppar gärna in här. Plussade i veckan och är beräknad till den 9/3. Har en son innan född 12 och har även fått ett missfall tidigare så jag är lite orolig den här gången.
Mår illa till och från och har ömma bröst. Och lite hormonell med lätt till tårar och kortare stubin.
Ringde barnmorskan idag som bokade tid för hälsosamtal och inskrivning i augusti.
Jag har lagt till alla som gett mig en mail. Har det inte funkat så återkom. Ibland strular det som attans att skriva från mobilen här på FL så jag tar det när jag då och då hamnar vid en dator. :)