• Pluttan

Vi med BIM i augusti

mammaA93 skrev 2015-08-22 10:20:55 följande:

Så sur!

Jag har alltid 28 dagars cykel, förrutom förra månaden då mensen för en gångs skull var 4 dagar tidigare.

Bara för det har min dumma ptracker ställt in att jag bara ska ha 24 dagars cykel den här gången med, vilket jag upptäckte imorse!

Jag ändrade då tillbaka till 28 dagar och ställde in så appen inte kan ändra cykellängd osv.

Så de enda 2 dagarna den här månaden som vi inte har myst på hade jag egentligen äl på och nu har jag alltså inte BIM förens 27/8!

Jäkla skit.

Beställde hem ÄL-tester inför nästa försök.. Då ska det minsan ta sig!!

Så typiskt :( Min cykel är också 28 dagar. Och vet du vad? Hade också mens 4 dagar för tidigt förra månaden. Så min app period tracker gick också in på 24 dagar. Fast jag använder äl test så får se om det har hjälpt. Hoppas du/ni får till det nästa månad nu då.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Pluttan
    mammaA93 skrev 2015-08-22 18:31:54 följande:

Tror ni att det är helkört den här månaden för oss? Sex på alla dagar med hjärta, äl på dagen med blomma..

Tror absolut inte det är kört. Dels lever ju spermierna några dygn i kvinnan och dels så lever ägget lite efter själva ägglossingen. Håller tummarna .
  • Pluttan

Bim -3 eller äl +10. Testade fet negativt även i morse.

Lilla e o p ser fint ut. Så roligt för din skull!

• Pluttan
    LillaEochP skrev 2015-08-23 09:46:40 följande:

Jag kunde inte hålla mig tills jag dukat fram frukost utan flög på min sambo i sängen och gav han detta! Våran första lilla bebis<3

Tänk att jag hade det på känn så jag övertalade P att vi skulle slå till på ny bil i fredags, lycka!!!

Åååh grattis!
  • Pluttan

Uppdatering. Äl+11 eller bim-2. Negativt test även idag :( Suck! Börja tro att det inte blev något denna gången heller :( *gråter*

• Pluttan
    Fian88 skrev 2015-08-24 10:12:17 följande:

Det kan mycket väl vara för tidigt att få plus! Vissa får plus tidigt, absolut, men lika många måste vara på ca äl+14-16! Håller tummarna för dig!

Tack fina du :)
  • Pluttan
    misslina skrev 2015-08-24 12:09:01 följande:

Nu kom det Bruna ( ursäkta) flytningar i trosskyddet... Äl+16.

Blir så ledsen.. Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad... Fan också!

Nej fy vad trist :( Kram
  • Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-25 10:56:27 följande:

Lite nyfiken- huuur många plus har det egentligen blivit i denna tråd? Någon som vet?

Stort grattis till alla i alla fall!!!!

Hur går det för dig? Har för mig att vi har bim ganska lika? Eller kan jag ha fel? Jag har bim i morgon eller torsdag :

Passar också på att gratta till alla plus.
  • Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-25 15:32:06 följande:

Tjaa alltså jag har liksom tänkt tt det blir inte nå för mensen var ju så konstig sist å sen två jäkla infektioner (men nu kry! ????) men klart att myst har vi ju så chansen finns!! Även om prio känns som att de ligger på att bli pigg igen! Hursom, Brukar ha en cykel på 26-27 senaste gångerna har de varit 22 och 24... Dag 25 nu igen mens! BIM imorgon då!

Igårkväll ont i båda ljumskarna så tänkta nu kooommer de.. Men peppar peppar inte än!

Hur mår du??

Tack. Mår väl ganska bra. Fast jag går och känner efter för mycket tror jag efter gravsymtom ;) Jag tycker mig nu har blivit lite lite öm vid brösten vid armhålorna. Särskilt höger sida. Säkert inbillning. Jag vet inte. Och mensvärk/mol till och från. Testade i morse och glömde av att läsa av i tid (barnen som avledde mig). Men kan ana att det kanske kan vara något liiiitet svaaaaaagt streck. Så aningens svagt att det inte syns när jag fotade det. Så ingen ide att lägga upp bilden. Tror till och med det kan vara spök/inbillning. Har bim i morgon. Och jag springer på toa för jag tror det kommer. Usch sånt är jobbigt.

Miamarina84 spännande att du med har bim i morgon. Håller tummarna för oss alla tre.
  • Pluttan

Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

Tiger grr och Fian88 lycka till!

• Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 10:27:24 följande:

Jag skulle inte testa idag men sen tänkte jag äsch jag gör de... Dag 27! Först lilla stickan sen vågade jag mig på digitala.. Shit. Säkert för att jag gav upp å slappna av! ?????? planerar å göra ett paket till sambon med testet- undra om jag kan vänta till 17.30 när han kommer hem...

Men åh vad roligt!! Fällde faktiskt en tår för din skull :) Stort grattis!
  • Pluttan
    FamMorrhår skrev 2015-08-27 07:31:54 följande:

[quote=75683910][quote-nick]Pluttan skrev 2015-08-26 20:17:14 följande:[/quote-nick]Har börjat blöda sparsamt med typ lite inslag av flytningar sen i eftermiddags :( Antar väl att det är mensen som ska komma :( Usch!!! Vill inte. Hoppas då på 5:e försöket.

Till er andra som också fått mensen vill jag ge stor styrkekram. September ska bli vår månad.

Tiger grr och Fian88 lycka till!

[/

Hur gick de? Var de starten eller är se bågot annat som luras?

Vad söt du är som frågar. Men tyvärr var det mensen. Kan säga att den drog igång i natt. Inte roligt så klart när vi prickade in äl så bra :( Så nu började jag knapra rr för andra gången. Hoppas nu att det vill ta sig nästa månad.
  • Pluttan

Symetrical och happylife: Så trist :( Beklagar verkligen.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti