FamMorrhår skrev 2015-08-25 15:32:06 följande:
Tjaa alltså jag har liksom tänkt tt det blir inte nå för mensen var ju så konstig sist å sen två jäkla infektioner (men nu kry! ????) men klart att myst har vi ju så chansen finns!! Även om prio känns som att de ligger på att bli pigg igen! Hursom, Brukar ha en cykel på 26-27 senaste gångerna har de varit 22 och 24... Dag 25 nu igen mens! BIM imorgon då!
Igårkväll ont i båda ljumskarna så tänkta nu kooommer de.. Men peppar peppar inte än!
Hur mår du??
Tack. Mår väl ganska bra. Fast jag går och känner efter för mycket tror jag efter gravsymtom ;) Jag tycker mig nu har blivit lite lite öm vid brösten vid armhålorna. Särskilt höger sida. Säkert inbillning. Jag vet inte. Och mensvärk/mol till och från. Testade i morse och glömde av att läsa av i tid (barnen som avledde mig). Men kan ana att det kanske kan vara något liiiitet svaaaaaagt streck. Så aningens svagt att det inte syns när jag fotade det. Så ingen ide att lägga upp bilden. Tror till och med det kan vara spök/inbillning. Har bim i morgon. Och jag springer på toa för jag tror det kommer. Usch sånt är jobbigt.
Miamarina84 spännande att du med har bim i morgon. Håller tummarna för oss alla tre.