• halo83

Vi med BIM i augusti

m2b skrev 2015-08-17 18:32:05 följande:

På väg ge upp nu. Känns så hopplöst. Mensen är på intågande

Samma här.. Bim på torsdag men känns kört. Neg på alla test utom på cb i går men de var nog ett spök
  • halo83
    m2b skrev 2015-08-17 19:49:40 följande:

Men då finns det fortfarande hopp! Ska hålla tummarna för dig. ?????

Tack! Jag har då tappat hoppet.. Visar väl sig på tempen i morgon bitti
  • halo83

Bim-2 idag neg på testet å temp på väg ner så får inse att det inte gick denna 15:e gång heller... Känns rätt hopplöst just nu

• halo83

Har intalat mig hela dagen att det är kört.. Bim-2 idag å tycker ju att det borde synas nåt om jag vore gravid. Tempen är hög men har börjat sjunka så gissar på tempdipp i morgon.

MEN , hur vanligt är det att inte få positivt innan bim egentligen? Tycker ALLA plussat mycket tidigare..?

• halo83
    Flerattälska skrev 2015-08-18 22:31:08 följande:

Åh hoppas så för din skull att du får ett plus och inte mens denna månad. Det är banne mig din tur nu! <3 Å det är långt ifrån alla som plussar innan bim.

Sjukt nervös över att tempa i morgon bitti.. Blir det en till dipp e de kört..annars kanske de finns hopp
  • halo83
    Flerattälska skrev 2015-08-18 22:31:08 följande:

Åh hoppas så för din skull att du får ett plus och inte mens denna månad. Det är banne mig din tur nu! <3 Å det är långt ifrån alla som plussar innan bim.

Sjukt nervös över att tempa i morgon bitti.. Blir det en till dipp e de kört..annars kanske de finns hopp
  • halo83

Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...

• halo83

Åh tackar :) ska köpa hem ett cb istället. Körde på en billig sticka i morse men kom på att jag va ju upp i natt å kissade så hade bara Hållt mig i 2,5 Tim. Sjukt svårt å hålla sig bär man blir kissnödig heeeela tiden!

Symetrical skrev 2015-08-19 07:31:16 följande:

Haha. Hoppiga, skulle det ju stå.

• halo83
    LizaMaria skrev 2015-08-19 14:22:35 följande:

Håller tummarna!!!

Fortfarande neg på testerna så det blir nog inget här
  • halo83

Förstår inte mig på min kropp... Neg tester men har ganska många symptomer.

Inga som helst känningar av att mensen är på g, däremot massa flytningar så jag tror hela tiden att jag fått mens men så är det inte än... Nån mer som får massa flytningar innan mens?

• halo83
    Flerattälska skrev 2015-08-19 23:25:20 följande:

Såg att du tempat och testat uran att bli klokare för den sakens skull :(

Du tror inte att du är låghormonare då?

Har du gjort någon utredning tidigare?

Tempen lägre idag så räkna bort mig.

• halo83

Nån här som tempar med NC?

Enligt den så ska jag ha bim idag men lägger jag in samma uppgifter i andra uträknade så har jag bim på måndag?... Hur väl har era utsatta bim stämt?

• halo83

Ni kan ta borrning från listan. Mensen kom nu på bim+1

Efter 15 mån så ger jag upp och inser att det inte blir nån bebis för oss så jag lämnar fl nu. Lycka till alla som fortfarande har orken att försöka och grattis till alla ni som fått plus.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti