Vi med BIM i augusti
Spännande frijdah! Håller tummarna:)
Spännande frijdah! Håller tummarna:)
Då har ägglossning varit för denna gången. Och jag tycker vi har prickat in den ganska bra med mys tre dagar i sträck. Nu kommer den långa väntan på bim. Åh vad jag hoppas nu då. Har lite molvärk nere i magen.
När har du BIM? Vi borde ha ganska tätt, jag har BIM omkring den 27e!
Kollade sen av det sent, ja jag vet man inte ska det men ska det vara såhär starkt torkat även om det inte är nått?
Syftar på det understa
Tycker mig se ett streck på båda två. Är det översta taget innan tiden gått ut eller? Ser nämligen ett streck på den också.
Är bim -8 ungefär idag. Har lite stickningar i brösten samt lite små hugg nere i tjejmagen på vänster sida och stramade molvärk till och från. Kan detta vara gravtecken tro? Säkert för tidigt. Alltså jag är äl +5 ungefär. Åh vad jag hoppas nu :)
Jag tog ett test idag än om det är lite förtidigt men jag vet inte är det ett plus eller är det bara inbillning? Jag behöver era bra ögon till det här:p
Kan lägga till att jag har sedan igår em ont i ryggslutet på högra sidan samt fortsatt molvärk i magen.
[quote=75658858][quote-nick]Maka94 skrev 2015-08-20 10:08:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Spännande! Kan tycka att jag anar ett streck där.
Alla äl test experter! Är gårdagens test positivt? Eller blir den starkare? Innan den torkade så såg den ungefär ut som den nedersta jag tog ikväll :)
Ja den är starkare, men testet från igår var svagare.. Missat äl nu då?
Tack! :) hur går det för dig då?