• Fsake

Vi med BIM i augusti

Anonym (Nr3) skrev (null) följande:

Här känns det ingenting.

Jag har i och för sig precis som förra månaden ont i magen varje dag sen äl men då blev det inget trots att vi prickade in äl. Vi prickade in även denna gång men känns inte som att vi lyckats. Trots magontet.

Det är som att jag får för mig att det kanske är svårare med trean för vår del. Lite negativ jag är idag då!!!! Förlåt!

Hur har ni haft det ni som har barn sen innan?

Med första plussade jag efter 9 långa månader, andra blev jag gravid på första försöket.

Det är samma här. Har två barn som blev till på första o andra försöket. Känns som det kommer ta längre tid nu. Är på tredje försöket nu.
  • Fsake
    TheRealMe skrev (null) följande:

Nu på morgonen fick jag en fast gubbe på ÄL-testet. Tidigt tycker jag (dag12), jag har innan haft på dag 16, o som tidigast dag 14. Vad tycker ni?

Min äl verkar komma mellan dag 12-15, lite olika. Inget konstigt bara att mysa!
  • Fsake
    Symetrical skrev (null) följande:

Symetrical

Idag 08:09

Starkare test idag i alla fall. Syns inte bara på lloyds testa tidigt, utan även ganska tydligt på testlagrets! phpjVwobB50961.jpg

Härligt! Ska införskaffa lloyds imorgon då vi kommer tillbaka från stugan. Om inte mensen hinner komma innan... Hög temp ännu iaf.
    BIM imorgon +/- nån dag. Håll tummarna
  • Fsake
    Elyssa81 skrev (null) följande:

Är det här ett spökstreck? Det är det va? php4FqVqY65777.jpg

Ser ett streck. Men är det rosa? Ta ett nytt imorn
  • Fsake
    Fian88 skrev (null) följande:

Ok tjejer, behöver råd! Tog detta nu på morgonen, tyckte mig ana en skugga inom tiden men inte mer. La testet ifrån mig och nu ser det ut såhär! Har aldrig testat med den här sorten så vet inte hur det är med torkstreck på dom. Har aldrig varit med om att ett test blivit falskt positivt innan. Har testat cb, från gravidkollen, RFSU och testlagret. Vad tror ni? Strecket är rosa och har antagligen bim på onsdag och inte idag (oregelbunden cykel). Känslan säger att mensen kommer men så såg jag testet.. phpYph4CN14468.jpg

Är ingen expert men man ska väl kolla av resultatet inom den tillåtna tiden för att det ska vara giltigt..
    Men såg du en skugga inom tidsramen skulle jag ta en nytt imorgon eller på tisdag och hoppas det blir starkare håller tummarna!!
  • Fsake

Bim idag. Ingen mens. Inget test idag, tar ett imorn om mensen inte kommit..

• Fsake
    Fronten skrev (null) följande:
    Strongt Fsake. Hoppas mensen uteblir : ) Jag skulle också vilja ha is o magen och vänta på ev. utebliven mens
    Ingen mens än men neg imorse.. Avvaktar o ser om mensen kommer..
  • Fsake
    Therese78 skrev 2015-08-03 14:58:39 följande:

Tack snälla ni, känns overkligt det här, men fantastiskt också. Tredje barnet blir det, helt galet ju! Kan nog inte hålla mig inför sambon, han får nog veta direkt han kommer innanför dörren, haha!

Grattis! Försöker också på en trea hade bim igår men inget plus eller mens än..
  • Fsake

BIM +2 Idag. Ingen mens. Testade med lloyds imorse och kanske kanske att jag såg ett svagt svagt streck.. Kanske hade äl senare då? Eller så kommer mensen snart... Tråkigt att vänta....

• Fsake

Just haft äl, nu nedräkning till BIM. Har inte tempat eller ältestat denna månad. Inte heller varit så aktiv på FL. Fjärde försöket. Hoppas på detta försök

• Fsake

Har bim ca 29-31.. Fick igår efter sex liten liten blödning.. Trodde mensen skulle komma men inte. Haft lite rosa/bruna flytningar senaste dagarna. Har inte testat än, tänkte testa på söndag om mensen inte kommit.

• Fsake
    babytjejen skrev 2015-08-29 07:36:24 följande:

Tog ett test idag o blankt :( så väntar bara på mensen nu som borde komma imorgon el måndag som senast...när ska det bli våra tur att få ett plus? :(

Ånej :( hoppas du får plus på bim. Kan va så för vissa. Håller tummarna!
  • Fsake
    babytjejen skrev 2015-08-30 07:47:23 följande:

O där kom mensen som ett brev på posten :( :( :( :( :(

Ånej! Samma här.. Igår kom den...
Svar på tråden Vi med BIM i augusti