Vi med BIM i augusti
Symetrical stafettpinnen börjar hos dig. Åå va jag hoppas på ett plus för dig. Tänker du testa på onsdag eller ska du ha is i magen och vänta?
Symetrical stafettpinnen börjar hos dig. Åå va jag hoppas på ett plus för dig. Tänker du testa på onsdag eller ska du ha is i magen och vänta?
Blir nog till att testa på onsdag, då jag pga min korta lutealfas har fått progesteron utskrivet som jag skall börja ta asap efter ett plus för att undvika ett till tidigt MF.
Annars hade jag nog väntat till äl +10.
Jag vet faktiskt inte. Vill göra det, hatar denna ovisshet.. men samtidigt vill jag inte bli besviken om det visar neg och mensen kommer strax efter. I vilket fall som helst Måste jag testa innan den 7/8 då jag ska på kryssning. Så försöker hålla mig tills dess.
Sjdå? Känner du något speciellt och ska du testa?
Hej alla!!
Jag hade äl den 19/7 enligt min app och den 26/7 så fick jag rosa aktiga flytningar typ som har kommit o gott sen den dagen ( inne på 3:e dagen idag) när den första flygningen kom så fick jag en rejäl molvärk också.
Jag har BIM 2 augusti, vad kan denna "blödningen" vara?
Idag fick jag oväntat besök igen tyvärr :(
Jag lyckas aldrig vänja mig när besvikelsen kommer...
Nytt BIM är i mitten på september, så jag önskar er alla i den här fina gruppen stort Lycka Till! :)
Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!
Hihi, jag tog nyss ett test. Det blev positivt <3 körde med cb så stod 1-2 veckor gravid. :D mina tankar bara snurrar runt nu. :) och i min iver smsade jag precis en bild till min syster på resultatet, glad överraskning när hon vaknar <3
Oj va sugen jag blev att testa nu när plussen rammlar in . Jag som har varit så inställd att vänta till +2 om inte mensen kommit innan. Är på -4 idag. Ska verkligen försöka hålla testfingrarna istyr till bim på måndag iallafall. Ååå jag är så himla grad för era plus samtidigt som jag blir så himla avundsjuk. Vill ju så gärna oxå ha det där plusset.
BIM-3 men blöder från o till fortfarande? :(
Då kom inte allt med. Dessutom är vi på semester.
Fattar inte heller varför den ska komma tidigare? Förra månaden vart den nån dag för tidig då med. Men fyra??! Hoppas så det går bättre för dig och att mensen håller sig undan.
Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!
Nu har jag tappat hoppet. Fick för mig att testa idag för vi ska måla idag och det ska man ju passa sig för när man är gravid och ska måla med oljefärg. Iallafall så va det negativt. Usch känner mej så värdelös. Varför tar det sig inte? Vad gör vi för fel? Samtidigt blir jag ju skit sur på mej själv som har världens bästa unge så borde skratta mig lycklig som har han men vill ju så gärna ge han ett syskon. Fy faan varför kan det inte bara gå lätt för. :'(
Nej ge inte upp!
Vet hur det känns:(
Var det bim då eller?
Åh vad jag vill testa, men lloyds verkar ha stängt idag så lämnade cb digital och åkte ut på landet, är sannolikt inte hemma förän tisdag så tidigaste möjligheten att testa blir på onsdag morgon. Då är jag på BIM -3 eller -2.
Börjar ju inbilla mig mer och mer symptom. I torsdags fick jag ont i vänster sida av livmodern en liten stund, ända sedan två dagar efter BIM har jag haft ont i brösten, speciellt vårtorna, ibland riktigt påtagligt. Idag mår jag dessutom lite illa, speciellt när jag åker bil vilket var samma med dottern men kanske inte såhär tidigt. Så ja, jag som skulle vara tålmodig och inge inbilla mig massa symptom är nu ytterst otålig. Samtidigt vet jag vad ett negativt test gör med ens psyke speciellt innan BIM då man klamrar sig fast vi ett desperat hopp. Jag har typ inte ett enda klädesplagg kvar efter barnen heller så kommer behöva införskaffa nytt när det väl blir, dvs att jag sitter o tittar på vagnar och bebiskläder ^^
Hur resonerar ni kring era jobb? I slutet av aug har jag varit anställd ett år inom det jag är utbildad i. Känns lite fel eller iaf läskigt att komma o säga att man ska bli borta ett tag. Samtidigt är det ju så livet ser ut för både kvinnor och förhoppningsvis i ökad utsträckning även män. Men känner mig lite som en skurk.
Ååh, äl+12, bim -2. Jag har inga symtom förutom molvärk ibland. Detta är ett känsligt test, men ingenting. Nu börjar jag tappa hoppet :(
Nu kom mensen så det är lika bra att erkänna sig besegrad igen :'(
Ah så tråkigt :( ni får på de igen bättre lycka nästa gång :) Har ni försökt länge ?
Förstår de , tror faktiskt ni kommer lyckas bättre denna gången. Använder du äl test? För jag vet att man kan känna sig väldigt stressad när man använder äl test
Jaha okej :) Bim idag men ingen mens ännu testade med apotekets egna idag som var negativ vet inte hur bra den egentligen är mannen har köpt lloyds idag så sitter och funderar om jag ska ta den i morgon eller vänta tills på onsdag men det kliar extremt i fingrarna nu haha har blivit testnarkoman, tog äl test idag som visade positivt så det känns kört här då det kan visa positivt när mensen är på väg.