• Malin 845

Vi med BIM i augusti

My102 skrev 2015-07-31 15:17:56 följande:
    Clearblue digitala ÄL test! Förra månaden körde jag med RFSU och missade ÄL helt och hållet. Denna månaden körde jag med Clearblue också fick positivit utan några frågetecken. Helt klart värt det! :) Du behöver inte analysera eller liknande. Kanon bra.
    Åh det låter ju jättebra! :) jag har testlagret o det blir alltid en liten linje. Så man vet ju inte om det är äl på gång eller inte. Hoppas på ett fint plus i slutet av augusti :D
  • Malin 845
    miillaw skrev 2015-07-31 15:32:42 följande:
    Jag har alltid kört med CL rosa ägglossningstest. Funkar bra och alltid prickat äl dock nu första gången jag fått positivt graviditetstest. :)
    Vart köper man dem? :)
  • Malin 845
    Solskenihjärtat skrev 2015-07-31 15:34:53 följande:
    Jag har provat testlagrets, clearblue och clearblue med dubbel hormonindikator, och tycker absolut att den med dubbel indikator är värd pengarna! Tycker att den ger en större chans att slappna av inför ägglossningen eftersom den anger 4 fertila dagar, plus att man slipper undra över om man tolkar fel. :)
    Vad är det för skillnad på vanliga clearblue och de med dubbel hormonindikator? Så den visar vilka 4 dagar man är mest fertil? :) vad bra! Stressen både jag och sambon känner över äl och tajma in mys osv är stor.. Blir väldigt jobbigt..

Vart köper du de med dubbel hormonindikator? :)
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-31 18:56:17 följande:
    För f a n vilken äcklig, men samtidigt fascinerande och sjukt informativ bild! Allt på samma gång! smile2.gif
    Oh my, det var ett lätt sätt att se skillnaden, men sjukt äckligt, haha! :P
  • Malin 845
    TheRealMe skrev 2015-07-31 18:53:50 följande:
    Bästa köpet även om dom kostar så vet man när det är dags :). Rekommenderar starkt :). Lycka till!!!
    Tack! Lycka till du med! :) hur går det för dig då? :)
  • Malin 845
    miillaw skrev 2015-07-31 18:44:55 följande:
    På vanligt apotek. Digitala är dem. De finns i rosa och lila, de lila visar 4 dagar fertilitet och de rosa ägglossninsdagen.
    Okej tack, och grattis till plusset! :)
  • Malin 845

Fick detta på NC. Ska jag börja testa med äl tester nu då eller ska jag vänta? Hade mens för en vecka sen..

• Malin 845
    Villbligravidnu skrev 2015-08-01 13:04:36 följande:
    Enligt NC ska du börja på tisdag. Ser du att det är en pil på tisdag där det står LH?
    Aha då ska jag börja testa då? :) för jag tog ett i morse som var väldigt svagt. Men då testar jag på tisdag :)
  • Malin 845
    Villbligravidnu skrev 2015-08-01 17:52:05 följande:
    Hur länge har du tempat? Brukar NC ha rätt? Om du inte tempat så länge eller NC inte alltid har rätt så kanske det är bäst att börja lite innan, så att du inte missar tänker jag smile1.gif
    Ge tempat några månader. Men pga nattjobb så har inte tempningen kontinuerlig. Men den har visat äl tidigare. Jag kollar med tester med så jag kan tajma in :) känner av lite molnande värk nu så den är nog på g :)
  • Malin 845

Min NC har inte påvisat äl än. Men jag har nu äggviteflytnkngnar som jag kan göra "broar" med. Betyder det att äl är snart o inte i slutet av nästa vecka? Känner också molnande smärta i rygg och nere vid ljumskarna.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti