Inlägg från: Anonym (Bim 3 augusti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Vi med BIM i augusti

Nu har jag precis gjort ett grav test som visade neg

Och har bim idag. Fattar noll mensen kommer inte men får mens värkar som kommer och går så springer in på toan vart ända gång för att se om den dykt upp men icke bara en massa flytningar. Minns att jag vänta till bim +3 med dottern så ger de några dagar till. Så himla irriterande.

Hur går det för er andra som har bim idag?

• Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-03 14:59:54 följande:

Här har jag nu i 2 dagar haft ont i brösten, men ingen mens, bara flytningar vilket inte är något jag känner igen ifrån "normala månader"..tycker att det är konstigt att den inte vara kommit än. Antar att man överanalyserar ALLT å överdriver så här i sin längtan efter ett +

Samma här ont i brösten, mensvärk Och en massa flytningar känns som att min kropp spelar ett spratt Och här sitter man och hoppas in i det sista att man ska få ett + .
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-03 15:19:36 följande:

Jag har inte testat idag av den enkla anledningen att jag redan slösat alla mannen skickade sms nu å fråga om han skulle in på apoteket så har det inte hänt nå inatt så får jag testa imorgon iaf

Haha ja jag hade 5 st grav test från testlagret har redan slössat alla. min man ska också in om apoteket och köpa test och denna gången får de nog bli ett cb. Får se om jag gör de i morgon eller på onsdag . Händerna kliar extremt mycket nu känner jag. :D
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Äh nu blir jag bäng i bollen är detta äl test pos? Hade ett äl test kvar hemma ville bara använda upp den och se om de hormonet som brukar sjunka dagen innan mens hade sjunkit och fick detta. Jag tror nästan jag suttit och solat lite för länge nu att jag börjar bli knäpp.
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Äh nu blir jag bäng i bollen är detta äl test pos? Hade ett äl test kvar hemma ville bara använda upp den och se om de hormonet som brukar sjunka dagen innan mens hade sjunkit och fick detta. Jag tror nästan jag suttit och solat lite för länge nu att jag börjar bli knäpp.
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-08-03 16:00:47 följande:

Absolut positivt! Vet dock att de kan bli det precis innan mensen kommer. Men kan Såklart även vara hcg det uppfattar. Än en gång; köp extra känsligt gravtest, så borde du bli klokare på kroppen och dess nycker.

Ja jag får nog göra det, var det lloyds egna du använde ? Har cb nåt gänsligt test ? :)
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-03 17:25:21 följande:

Nu kom mannen hem med ett test...inget + här får ta å vänta på tant röd :-/

Kanske är låghormonare , vänta några dagar och se om mensen kommer annars gör ett nytt test ge inte upp hoppet :)
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-08-03 17:07:19 följande:

Ja, det var det jag använde.

Vad jag vet har inte cb något så känsligt test, men det finns ju andra märken på nätet som mäter från väldigt lågt hcg. Skulle nog passat mig för de allra billigaste dock, då det känns som att de oftare har en tendens att ge spökstreck.

Oki hur mycket kosta den lloyds ? Jag testade med apotekets egna idag ska nog vänta och se om mensen kommer ännu har den inte dykt upp och den har varit punktlig dom 2 senaste månaderna. Känns så drygt just nu vill bara veta haha :D
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    vår sommar skrev 2015-08-03 18:43:14 följande:

Nu kom mensen så det är lika bra att erkänna sig besegrad igen :'(

Ah så tråkigt :( ni får på de igen bättre lycka nästa gång :) Har ni försökt länge ?
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    vår sommar skrev 2015-08-03 19:11:57 följande:

Nej detta va 4:e försöket men tog lång tid med sonen så känns son detta kommer bli en evighet. Är inte direkt så tålmodig med att vänta.

Förstår de , tror faktiskt ni kommer lyckas bättre denna gången. Använder du äl test? För jag vet att man kan känna sig väldigt stressad när man använder äl test
Svar på tråden Vi med BIM i augusti