Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i augusti

Sessie skrev 2015-08-15 18:06:50 följande:
    Jag tog ut min förra måndagen! Den 3/8 :) Så en vecka efter dig då :)
    Ja jag har också läst detta! Och hört om många som blivit det, så det är bara hoppas :D
    Har du fått igång din mens ännu? Eller det kanske är för tidigt? Iofs så fick jag min efter bara 2 dagar..

Läste det här nu! Ponera att du hade äl bara ett par dagar efter du tog ut den (sa du inte att du fick en liten blödning där tätt inpå..?), isf kan det absolut ha varit en nidis i onsdags/torsdags!
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-08-16 08:05:07 följande:

Blev inte mycket klokare när dagens test ser ut så här ...

phpRm34a320565.jpg

Kan man få en närmre bild åt rätt håll, månne?
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-16 12:49:00 följande:

Hej och grattis till er som plussat!

Jag är på dag 16 idag och fick igårkväll rosa flytningar, väldigt lite men det har fortsatt idag. Aldrig haft det förut och tror jag hade Äl onsdags eller tidigare. Har en cykel på 25 dagar ungefär. Vad kan detta rosa vara? Någon som vet? :)

Kan ha varit en nidis ifall ägget fäste tidigt!
  • Symetrical
    Hoppas 2012 skrev 2015-08-16 15:08:44 följande:

Kollade sen av det sent, ja jag vet man inte ska det men ska det vara såhär starkt torkat även om det inte är nått?

Syftar på det understa

phpa7ebge98791.jpg

Ser absolut lovande ut! När är bim?
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-16 22:11:36 följande:
    Man kan ju alltid hoppas men känns väldigt tidigt för det :)
    Är övertygad om att mitt fäste på äl +5 den här gången och äl +4 förra (vart tidigt MF), så avskriv det inte i alla fall! Allt mellan 3-14 dagar efter äl är en möjlighet.
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-17 12:04:22 följande:
    Jaha det kan alltså fästa så tidigt, visste jag inte. Jag är nu inne på min tredje dag med lätt rosa färgat.. Hoppas det är som det blev för dig. Hur långt är du gången nu?
    Är i v 5+6, enligt senaste äl.
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-17 12:36:04 följande:
    Spännande! Grattis :)
    Tack så mycket.

Har vul 2/9, så då får vi se om allt står rätt till med det lilla skrået. <3
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-08-17 14:39:03 följande:
    Jag fick ju som dig, så där skitont i magen på äl+5... När fick du ditt plus ?
    Spännande! Jag plussade relativt starkt på lloyds testa tidigt (mäter från 10) på äl +9, dvs ca 4 dagar efter infästning, men inte tydligt på testlagrets (som mäter från 25) förrän på äl +11. Vilken dag är du på nu? När tänker du testa?
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-08-19 05:49:18 följande:

Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...

phpPYNYOC76377.jpg

Påminner väldigt mycket om min avhugga gravidgraf. Håller tummarna blå för dig, raring!
  • Symetrical
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-08-19 06:11:57 följande:

Någon som vet de där om hur livmodertappen fungerar ? Två dagar innan bim så är den alldeles mjuk som läpparna. Sitter liiiite högre upp än vanligt.

Va kan de tyda på?:)

Sådär hade jag nu när jag vart gravid. Inte alls sådär hård tapp som vanligt innan mensen, utan mjuk och stängd. Hela underlivet kändes liksom svullet och trångt.

Hoppas att det är ett gott tecken för dig också!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti