Inlägg från: Anonym (Bim 3 augusti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Vi med BIM i augusti

Fian88 skrev 2015-07-29 18:28:08 följande:

Vissa får ju utslag hela cykeln, vissa ganska starkt till och med. Äl-test ger ju inte bara utslag för äl utan även graviditet och mens. Har du nån bild på hur testet ser ut?

Om inte bilden kommer in så är det för att jag är inne via telefonen. Testet är inte positivt men ger ändå utslag tror dock inte jag är gravid har typ inga symtom mer än menssmärtor som kommer och går . Kanske är jag en av dom som får utslag i hela cykeln.
  • Anonym (Bim 3 augusti)

[quote=75580570][quote-nick]Symetrical skrev 2015-07-30 05:26:34 följande:[/quote-nick]Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga

Grattis! :D vi får hoppas på fler plus i denna tråd :)

• Anonym (Bim 3 augusti)

Stort grattis till alla som plussat ,vi får hoppas på fler plus i denna tråd :D

• Anonym (Bim 3 augusti)
    Humlan26 skrev 2015-08-01 16:41:44 följande:

Slutade med mini pe 2/7. Tre veckor senare fick jag mens, som höll i sig i 4 dagar. Nu knappt en vecka senare har jag fått mens igen...! Vad händer? Nån som känner igen sig?

Kan kanske va att din kropp inte hunnit ställa om sig än.
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Hej tjejer!

Ni som plussat har ni börjat känna av mer symtom på graviditeten? Och ni som väntar på bim hur går det för er? :)

• Anonym (Bim 3 augusti)

Haha de känner jag igen man kan äta sig mätt men efter typ en halvtimme är man hungrig igen som att den hungerkänslan inte riktigt föravinner. Tar du någon illamående tabletter eller kanske inte behövs ?

• Anonym (Bim 3 augusti)
    miillaw skrev 2015-08-02 21:01:12 följande:

Nej inga tabletter mot illamåendet, det har inte varit så farligt ännu. Försöker äta ordentlig frukost och en eller två bananer under dagen och sen ordentlig middag. Får väl se hur det utvecklar sig kommande veckor. Älskar bananer så hoppas det håller i sig. :)

Va bra att det inte behövs, vet du när du är beräknad? :)
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    miillaw skrev 2015-08-02 21:34:07 följande:

Enligt min mobilabonnemang 2016-04-04. Så är bara i v.5 (4+5), tidigt skede. Men hoppas det lilla knytet håller i sig och jag slipper värre illamående osv. Sjdå? :)

Ja de får vi hoppas :) jag har bim i morgon vet inte ännu om jag är gravid har dock menssmärtor är lite svullen precis ovanför blygbenet. I fredags fick jag såna här knivhugg känns de som gjorde fruktansvärt ont känns Dock som att mensen är på väg får väl se i morgon om den dykt upp.
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-02 21:54:46 följande:

Känns segt och inga känningar än...

Bim nästa onsdag

Visst det känns som en evighet till bim, även fast jag har min i morgon:)
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-03 07:16:42 följande:

Åh!! Testat än:))?

Mensen har ännu inte dykt upp får se under dagen om den kommer ska nog gå och köpa ett test idag :)

Jag har testat 2 gånger innan första visade nåt svagt Och den andra negativ så får helt enkelt se :)

Har du testat ?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti