• halo83

Vi med BIM i augusti

Igår hade jag positivt äl test å nå sjuhelvetes värk i magen.. Idag är äl testet svagare,indikerar det på att ägget släppt då?

• halo83
    Symetrical skrev 2015-08-07 07:47:07 följande:

Japp, låter som att du hade nedsläpp igår, babe!

Åh då hoppas vi att det räckte med dagen före och dagen efter... Hade så jääääävla ont så de va omöjligt å få till det då...
  • halo83

Äl+2-3 idag och fick världens hugg i magen lite åt vänstra hållet. Så pass att jag fick stanna upp å kippa efter luft i nån sek... Kan ägg fästa så pass tidigt? Om det nu skulle vara det... Aldrig känt nåt sånt här förut..

• halo83
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-07 21:24:55 följande:

Så där, då ha ja fått mannen att pissa på en sticka

Mannens till vänster mitt till höger...

Vad tror ni?

Somsagt enligt hon på apoteket så blir det alltid ett streck, å det MÅSTE vara lika starkt som kontrollstrecket annars är man inte gravid...

Haha whaaaaat? Hur kan hon säga så?

Säger iaf grattis till ert plus :)
  • halo83

Fick tidigare äl så har nytt bim den 20:e. (Min mans födelsedag) om nån vill ändra?

• halo83

Idag har jag haft hugg/stickningar i magen. Kunde knappt resa på mig el sätta mig ner på en stol.gjorde riktigt ont,höll i sig i typ 4 Tim. Nån som haft så förut? Äl+5 idag.

• halo83
    Symetrical skrev 2015-08-11 06:57:16 följande:

Låter onekligen likt min känsla på äl +5 den här gången.

Coolt! Följdes det av en tempdipp? Fick en sån idag:/
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-08-11 15:16:20 följande:

Japp, en liten dipp på 0,2 grader. Bådar gott!

Så här är min kurva nu ...

• halo83

Fick brödens tempökning i morse.. Hoppas sååååå att gårdagens dipp va en implantationsdipp ... Vad tror ni?

• halo83

Åh det hoppas jag med. Vågar inte lita på alla symptomer för skengravid har jag varit förut men tempen är svårare att "känna efter för mycket" av :)

Symetrical skrev 2015-08-12 10:12:24 följande:

Set riktigt lovande ut! Hoppas på att få önska dig välkommen till bf april 2016-tråden inom några dagar.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti