Vi med BIM i augusti
Igår hade jag positivt äl test å nå sjuhelvetes värk i magen.. Idag är äl testet svagare,indikerar det på att ägget släppt då?
Igår hade jag positivt äl test å nå sjuhelvetes värk i magen.. Idag är äl testet svagare,indikerar det på att ägget släppt då?
Japp, låter som att du hade nedsläpp igår, babe!
Äl+2-3 idag och fick världens hugg i magen lite åt vänstra hållet. Så pass att jag fick stanna upp å kippa efter luft i nån sek... Kan ägg fästa så pass tidigt? Om det nu skulle vara det... Aldrig känt nåt sånt här förut..
Så där, då ha ja fått mannen att pissa på en sticka
Mannens till vänster mitt till höger...
Vad tror ni?
Somsagt enligt hon på apoteket så blir det alltid ett streck, å det MÅSTE vara lika starkt som kontrollstrecket annars är man inte gravid...
Fick tidigare äl så har nytt bim den 20:e. (Min mans födelsedag) om nån vill ändra?
Idag har jag haft hugg/stickningar i magen. Kunde knappt resa på mig el sätta mig ner på en stol.gjorde riktigt ont,höll i sig i typ 4 Tim. Nån som haft så förut? Äl+5 idag.
Låter onekligen likt min känsla på äl +5 den här gången.
Japp, en liten dipp på 0,2 grader. Bådar gott!
Fick brödens tempökning i morse.. Hoppas sååååå att gårdagens dipp va en implantationsdipp ... Vad tror ni?
Åh det hoppas jag med. Vågar inte lita på alla symptomer för skengravid har jag varit förut men tempen är svårare att "känna efter för mycket" av :)
Set riktigt lovande ut! Hoppas på att få önska dig välkommen till bf april 2016-tråden inom några dagar.