Jag är verkligen en test fanatiker! Kan inte hjälpa mig själv, vill såååå gärna se de där plusset. Men det är ju egentligen ingen mening, kommer inte mensen så gör den ju inte de :P
Är på ÄL+9, från när ägget släppte ungefär. Fick glad gubbe på CB test söndagen den 26e men på måndagen den 27e så var det en nolla (negativt) igen. Antagligen hade jag även glad gubbe lördagen den 25e men då kunde jag inte testa men kände på flyttningar att ÄL var igång.
Jag känner mig väldigt ogravid, har aldrig varit det ioförsig, men jag har inte heller dem vanliga "snart kommer mensen" symtomen heller, brukar ha extrem molvärk en vecka innan mens ungefär, känna mig väldigt uppsvälld, sötsugen som f*n nu ingenting. Men kroppen är ju olika så nog har mensen kommit förr utan dessa symtom också :P.
På onsdagen den 29e så stack det till i mensmagen flera ggr väldigt starka stickningar. Sen dess har jag haft små stickningar, ilningar och ont i båda sidorna av mensmagen, men det är väldigt sporadiskt och inte hela tiden. Nu kommer mer molvärk till och från men även det väldigt kortvarigt. Jag har ju förut trott att jag har varit gravid pga en sån extrem molvärk och dragningar i livmodern men då kom mensen. Dumma kropp som säkert spelar ett spratt :P. Jag kan ju analysera de här ut och in hur mycket som helst :P sambon blir lite frustrerad :P skönt att kunna skriva av sig här!
Nu ska jag hålla mig ifrån testen. När tycker ni att det är OK för mig att testa utifrån tiden sen ÄL? Mensen kan komma senast fredag, kommer den bör den komma senast då. Är det någon fler som har haft samma "symtom"?