• mikamon

Vi med BIM i augusti

Jag har BIM den 7-8aug, men plussade idag på ÄL+9. Väldigt, väldigt svagt plus dock så får ser hur det hela utvecklar sig :)

• mikamon
    My102 skrev 2015-08-02 17:47:52 följande:

Vad använde du för gravtest? Vi har BIM samtidigt! :) Jag är på ÄL+7,8 :)

Och GRATTIS!!

Tack! Jag använde en från Lloyds apotek :)

När ska du testa?
  • mikamon
    mikamon skrev 2015-08-02 18:10:27 följande:

Tack! Jag använde en från Lloyds apotek :)

När ska du testa?

Deras egna test alltså :)
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-08-02 19:46:28 följande:

<3

Vågar du hoppa in till oss i bf april 2016 än, eller av avvaktar du lite?

Hej raring! :)

Jag hoppar in till er tror jag :)
  • mikamon
    My102 skrev 2015-08-02 18:43:43 följande:

Jag har förstått att Iloyds har med långt Hcg nivå (om jag nu stavar rätt)? Jag tog ett testa tidigt idag RFSU men negativt såklart. Det var inte morgon urin heller. För ha is imagen :) tänkte ta onsdag tror jag :D

Ja precis! :) den mäter från 10 istället för 20-25 som brukar vara det vanligaste va? :)

Jag tänker ta nästa test antingen på tis eller ons :)
  • mikamon

Blev plussade den 2/8 och idag, väldigt svagt. Dagens test var en höjning från förra. Däremot så har jag rosa flytningar och imorse kom en liten klump levrat blod.

Rädd för att det är ett tidigt missfall på g :( BIM 7-8/8.

Värsta är ju att man kan bara vänta... Ska ta ett nytt grav-test imorrn eller tors, och jag hoppas att blödningen inte ökar.

Ni som har haft genombrottsblödningar/nidisar, hur har era yttrat sig?

(Översta testet är från idag)

• mikamon

Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.

Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).

Grattis till er andra och lycka till nu! <3

• mikamon

Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.

Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).

Grattis till er andra och lycka till nu! <3

• mikamon
    Anonym (Carro) skrev 2015-08-05 10:19:59 följande:

Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!!

BF 10-12 april enl olika uträkningar.

Villbligravidnu skrev 2015-08-05 10:29:52 följande:

Tjoohoo! Här kom det äntligen två streck på stickan! Även om det är svagt så känner jag mig rätt säker på att det inte är spök. Strecket är rosa och idag är det ju ÄL+12 BIM+2 så strecket ska ju vara svagt. Jag tog först ett ägglossningstest som visade positivt så då vågade jag testa med ett gravtest (se bild).

Jag vill nog prova med CB digital också, men är det för tidigt att testa med imorgon? Jag fick positivt med CB digital på ÄL+12 med första barnet, men jag vill ju inte riskera ett negativt test och sen vänta på att göra ett nytt. Det är alldeles för nervöst haha!!

Grattis till plussen! :)
  • mikamon
    Anonym (Carro) skrev 2015-08-05 10:19:59 följande:

Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!!

BF 10-12 april enl olika uträkningar.

Villbligravidnu skrev 2015-08-05 10:29:52 följande:

Tjoohoo! Här kom det äntligen två streck på stickan! Även om det är svagt så känner jag mig rätt säker på att det inte är spök. Strecket är rosa och idag är det ju ÄL+12 BIM+2 så strecket ska ju vara svagt. Jag tog först ett ägglossningstest som visade positivt så då vågade jag testa med ett gravtest (se bild).

Jag vill nog prova med CB digital också, men är det för tidigt att testa med imorgon? Jag fick positivt med CB digital på ÄL+12 med första barnet, men jag vill ju inte riskera ett negativt test och sen vänta på att göra ett nytt. Det är alldeles för nervöst haha!!

Grattis till plussen! :)
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-08-05 06:31:58 följande:

Skönt att vi är synkade, jag och cb! (v 4+1 idag)

<3 <3 <3
  • mikamon

Kan för stort vätskeintag på kvällen (innan läggdags) påverka graviditetstestets resultat morgonen därpå?

Bara en liten fundering medan jag väntar på att en eventuell blödning ska starta (plussade svagt tidigare i veckan men fick minus idag, liten notis till dom som inte vet det :) )

• mikamon
    Elyssa81 skrev 2015-08-05 14:18:30 följande:

Jo det kanske det kan göra. Hur många dagar från ÄL är du?

Vill inte skämmas men Samma hände mig förra månaden det var ett MF då.

Jag är inne på ÄL+12 nu. BIM imorgon eller på fredag egentligen.

Jag har haft ett tidigt missfall i julas men den gjorde sig påmind på en gång kan man säga. Störtflod och helvetesvärk.

Händer det ingenting i dom nedre regionerna så får jag nog ta ett test igen om några dagar.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti