Inlägg från: Anonym (Nr3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr3)

Vi med BIM i augusti

Hej!

Får jag hoppa in?

Jag och min man försöker bli gravid med barn nr 3.

Det blir andra försöket för vår del, hade äl-symptom 27/7 Men enligt beräkning 28/7. Hoppas verkligen det går vägen denna gång, jag längtar så!

BIM blir 10/8.

• Anonym (Nr3)

Vill någon lägga till mig i listan?

Nr3, 3:e barnet, andra försöket.

• Anonym (Nr3)
    misslina skrev 2015-07-30 00:38:02 följande:

Lika som mig... Tredje barnen andra försöket:)

Vad roligt! =)
  • Anonym (Nr3)

Grattis till era plus! Så kul!!!

Själv har jag, precis som förra månaden, mensvärk nästan hela tiden efter äl. Det har aldrig hänt mig förut men både förra månaden och denna, jag förstår ingenting..

• Anonym (Nr3)
    misslina skrev 2015-07-30 12:12:27 följande:

Ska du testa med stickor inför ägglossningen eller kör ni bara?

Vi kör bara. Jag litar på min kropp och symptomen jag får kring äl. Jag provade äl stickor när vi försökte med vårt första barn men jag blev bara stressad.
  • Anonym (Nr3)

Här känns det ingenting.

Jag har i och för sig precis som förra månaden ont i magen varje dag sen äl men då blev det inget trots att vi prickade in äl. Vi prickade in även denna gång men känns inte som att vi lyckats. Trots magontet.

Det är som att jag får för mig att det kanske är svårare med trean för vår del. Lite negativ jag är idag då!!!! Förlåt!

Hur har ni haft det ni som har barn sen innan?

Med första plussade jag efter 9 långa månader, andra blev jag gravid på första försöket.

• Anonym (Nr3)
    Fsake skrev 2015-07-31 15:15:33 följande:

Det är samma här. Har två barn som blev till på första o andra försöket. Känns som det kommer ta längre tid nu. Är på tredje försöket nu.

misslina skrev 2015-07-31 15:11:35 följande:

Jag får också för mig att det kommer bli svårare denna gång. Detta blir vårt andra försök. Har två barn sedan tidigare och dom blev till på vårt första...

Håller tummarna för oss!

Åh, hoppas verkligen vi alla tre får plus snabbt!!
  • Anonym (Nr3)

Nu har jag jätteont längst ner i magen. Riktig smärta som även går mot höfterna. Fick det för bara en stund sen, hoppas det är ägget som fäster, visst kan man känna av dedet? 5 dagar efter äl idag....

Annars är det väl min mage som fått ett nytt sätt att jäklas på...

• Anonym (Nr3)

Jag tror jag håller på att bli tokig. Sitter och undersöker ett test som jag tog nyss. Tycker mig se en svag, svag skugga av ett streck. BIM -5 nu. Hoppas att mina tester från testlagrets kommer i morgon så jag kan testa igen. De har jag plussat på bim -5 tidigare. Spännande! Men jag vill inte hoppas för mycket . =/

• Anonym (Nr3)
    Symetrical skrev 2015-08-05 13:43:21 följande:

Bild!!!!

Jag har tyvärr ingen =( men jag ska ta ett nytt i morgon! Då får vi se =)
  • Anonym (Nr3)

Något inom mig säger att den där skuggan jag såg igår på testet Verkligen är ett plus och inte bara en skugga!

När jag tänker efter så har jag konstant molvärk i magen, ända sen äl. Ibland ilar det och drar- något som är helt nytt nu men som jag känner igen från förra grav. Jag har haft ömma bröst sen 3 dagar efter äl och jag har ont i fogarna till och från (jag har fortfarande problem ibland sen Mina förra graviditeter). Smått illamående som kommer och går och är helt plötsligt lös i magen?! Jag tror och hoppas att det är mer än en skugga. Håller tummarna för att jag får hem mina test idag så jag kan testa på nytt. Det är nästan för spännade!

• Anonym (Nr3)

Nepp. Helt blankt på stickan. Kanske var ett spökstreck. Får testa imorrn eller dagen därpå. Är ju 4 dagar till bim, man vet aldrig.

Vet nån av er varför man kan få ont efter äl och ända till mens? Är det nåt man bör kolla upp?

• Anonym (Nr3)

Fortfarande tokspännande.

Jag tog ett test i förrgår som var helt blankt, tog ett till sent igår kväll efter att ha hållit mig i 5 timmar. Då kom den där skuggan igen! Bim -3.

Jag ska testa i morgon igen. Fortfarande konstant molvärk, illamående som kommer och går samt lite ömma bröst. Hoppas hoppas hoppas!!!!

• Anonym (Nr3)

Testade idag Igen, ännu en skugga, spökstreck?

Känns som att mensen är på väg, har bim i morgon. Det är bara till att sluta hoppas och blicka framåt.

Blir att fortsätta försöka nästa månad för vår del!

• Anonym (Nr3)

Stort grattis till alla plus! Jag hoppar över till septembertråden för mensen kom igår.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti