Vi med BIM i augusti
Hoppar in här med Äl den 28/7 och BIM 10/8
Blir fjärde försöket med tredje barnet
Hoppar in här med Äl den 28/7 och BIM 10/8
Blir fjärde försöket med tredje barnet
Jag börjar närma mig ÄL och är mest orolig att den ska bli förskjuten. Sambon åker iväg på turné på beräknad ÄL och är inte hemma förrens 6 dagar senare... Så om det ska kunna bli något kan det inte bli försenat, förra månaden kom ÄL en dag tidigare än beräknat, förhoppningsvis blir det så även denna månad.
Förra äl åkte min man bort och då blev det inget plus. Denna äl är han hemma 3 dagar dvs nu i helgen så nu myser vi! Hoppas på denna gången tredje gången gillt
Håller tummarna för att ni får till det kring äl!
Jag skulle ju haft ägglossning nu i söndags men blir så osäker när kroppen inte beter sig som vanligt. Har inte ont i bröstvårtorna ännu, som jag brukar få efter, och har istället fått sen igår en lätt mensvärk. Brukar inte ha mensvärk alls... Men på sekretet så stämmer det att ÄL varit.
Hur får ni efter ÄL?
Vad använder ni för slags termometer ni som tempar? Har prövat men dels har mina två ( öron och mun) inte mer än en decimal och är opålitliga då de visar totalt olika. Var köper ni era, vilken sort och ca-pris?
Är detta ett positivt äl-test? Är från Testlagret. Får man så här starkt utslag först på äl- dagen? Har supersvaga fram tills nu i dag...Första gången jag äl- testar som märkes ; )
Tack för svar. Är på cd 15 . Men mannen kommer inte hem förrän i morgon kväll. Är det för sent då? : (
Aha, nu såg jag hela ditt svar. Får testa senare och hoppas att nersläpp i övermorgon : )
Aha, nu såg jag hela ditt svar. Får testa senare och hoppas att nersläpp i övermorgon : )
Jag brukar räkna min bim 14 dagar efter äl. Så funkar min kropp, men det är en intressant fråga. Hur är det för er andra?
Jag kände inte alls att äl var i antågande denna månad. Tog slut på äl-testen i går. Men i dag kom rejäla ( ursäkta ingående beskrivning) äl- flytningar så den kom ändå rätt säkert : ) och mannen han hem och vi mös i går och det blir i kväll så då hann vi i allafall försöka denna månad med.
Jag kan varmt rekommendera Lloyd för alla era otåliga själar där ute!
Bim idag. Ingen mens. Inget test idag, tar ett imorn om mensen inte kommit..
Här kom mensen i morse. Nytt bim 9/9. Äl ca 27/8. Besviken men bara att bita i hop och sikta framåt. Lycka till ni som plussat eller inte haft bim och testat ännu : )
Ni kan ta borrning från listan. Mensen kom nu på bim+1
Efter 15 mån så ger jag upp och inser att det inte blir nån bebis för oss så jag lämnar fl nu. Lycka till alla som fortfarande har orken att försöka och grattis till alla ni som fått plus.